سنندج؛

تصویب لایحه ایجاد منطقه آزاد صنعتی بانه -مریوان

پیشنهاد لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی بانه ـ مریوان با دفاع و تلاش عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان، در نشست شورای عالی مناطق آزاد که به ریاست معاون اول رییس جمهوری برگزار شد، به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای  باشگاه خبر نگاران جوان از  سنندج، استاندار کردستان با اشاره به تصویب لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی بانه ـ مریوان در شورای عالی مناطق آزاد کشور گفت: راه اندازی منطقه آزاد تجاری صنعتی بانه - مریوان نقش زیادی در توسعه کردستان دارد.

عبدالمحمد زاهدی افزود: خیلی از کشورهای پیشرفته جهان ازطریق راه اندازی و ایجاد مناطق ازاد به توسعه و شکوفایی رسیده اند.

وی با تبریک این موفقیت بزرگ به مردم کردستان گفت: مناطق آزاد تجاری صنعتی به درستی مدیریت شوند نقش مهمی در شکوفایی اقتضادی منطقه ایفا خواهند کرد.

استاندار کردستان اظهار امیدواری کرد، با تلاش نمایندگان این طرح بزرگ اقتصادی در مجلس نیز به تصویب برسد و کردستان در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گیرد.

زاهدی اثرات ایجاد منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان بر اقتصاد استان را مهم ارزیابی کرد و افزود: منطقه آزاد تجاری می تواند در جذب سرمایه خارجی، جذب و انتقال تکنولوژی و در نهایت ایجاد فرصت های اشتغال نقش بسزایی داشته باشد.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: لایحه ، تجاری ، ازاد ، بانه ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱۷
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۰۹ آبان ۱۳۹۴
آقای روحانی به مردم غرب مازندران فرمودید طرح تبدیل منطقه ویژه بندر نوشهر به منطقه آزاد احتیاج به طرح توجیه صادراتی دارد.و دولت گذشته بدون حساب منطقه آزاد درست کرد.تمام ملت ایران برای خرید لوازم صوتی تصویری وارداتی قاچاق به بانه میروند یه دونه ارزن از بانه به اونور مرز نرفته.خوبه به آمار صادرات بندر نوشهر نزدیک ترین بندر به پایتخت توجه بکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۰۹ آبان ۱۳۹۴
دوست عزیز نگاهی به آگهی اینترنت بانه بینداز.یه ذره تعصب هم کم کنی میبینی کل ایران بانه را به مرکز ورود کالاهای صوتی تصویری خارجی بدون گارانتی و ارزان قیمت میشناسند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۰۵ آبان ۱۳۹۴
دوست عزیز مرز باشماق و کلا منطقه بانه و مریوان مسیر ترانزیت کالا به کردستان عراق و عراق میباشد ضمنا مهمترین مساله در این مناطق قاچاق بی رویه کالا است اگر اینطور نبود از همون نوشهر و مشهد و.... به این مناطق جهت خرید سرازیر نمیشدید اتفاقا بسیار تصمیم بجا و درستی جهت قانونی کردن ورود و خروج کلاست و باعث رونق منطقه محروم کردستان خواهد شد بی دلیل انتقاد نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۰۵ آبان ۱۳۹۴
اقای روحانی در سفر به ساری به مردم غرب استان که درخواست داشتند بندر نوشهر نزدیک ترین بندر به پایتخت منطقه آزاد شود فرمودند باید توجیه صادراتی داشته باشد.یک سوال داریم اقای رییس جمهور صادرات بانه چی هست که منطقه آزاد شد ما در نوشهر همان را صادر کنیم!