میرزاده شهادت دو دانشجوی دانشگاه آزاد را تسلیت گفت

رئیس دانشگاه آزاد در پیام های جداگانه شهادت دو دانشجوی واحد تهران مرکز و یادگار امام (ره) که در راه دفاع از حرم اهل بیت و مقابله با تروریست های تکفیری به شهادت رسیدند را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ متن پیام بدین شرح است:

«انالله و انا‌‌الیه راجعون

شهادت مصطفی صدرزاده، دانشجوی دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و در راه دفاع از حرم اهل بیت و مقابله با تروریست های تکفیری دست نشانده ارتجاع و استکبار، برگ زرینی بر تاریخ رشادت های مردم غیور ایران اسلامی اضافه کرد.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد این ضایعه را به خانواده محترم شهید سرافراز صدرزاده و مردم شریف ایران تبریک و تسلیت می گویم و از خداوند رحمان و غفار برای آن شهید سعید علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامت آرزومندم.

همچنین در پیام دیگر رئیس دانشگاه آزاد آمده است:

انالله و انا‌الیه راجعون

شهادت امین کریمی، دانشجوی بسیجی دانشگاه آزاد واحد یادگار امام(ره) در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و در راه دفاع از حرم اهل بیت و مقابله با تروریست های تکفیری دست نشانده ارتجاع و استکبار، برگ زرینی بر تاریخ رشادتهای مردم غیور ایران اسلامی اضافه کرد.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد این ضایعه را به خانواده محترم شهید سرافراز کریمی و مردم شریف ایران تبریک و تسلیت می گویم و از خداوند رحمان و غفار برای آن شهید سعید علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامت آرزومندم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار