کاسه صبر صبوران لبریز شد:

کریمی:از استقلال جدا می‌شوم

شرایط باشگاه استقلال اهواز به حدی بد است که حتی بازیکنان وفادار این تیم هم، ساز رفتن می‌زنند.

کریمی:از استقلال جدا می‌شومبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چندی پیش 5 بازیکن تیم فوتبال استقلال اهواز به دلیل دریافت نکردن حتی بخشی از مبلغ قراردادشان اردوی این تیم را ترک کردند و به مسئولان این تیم گفتند که در صورت پرداخت حقوقشان به جمع آبی‌ها می‌گردند.
 
در آن زمان، چند تن از بازیکنان ارزشمند و تاثیرگذار استقلال اهواز با وجود شرایط بد مالی، همچنان در کنار تیم ماندند و تمام تلاششان را کردند که این باشگاه محبوب و پرطرفدار، بتواند در لیگ پانزدهم موفق شود اما مشکلات استقلال اهواز نه تنها تمامی نداشت، بلکه روز به روز بیشتر می شد، کار به جایی رسید که حتی کاسه صبر بازیکنان صبور تیم اهوازی،لبریز شد.
 
پرویز کریمی یکی از آن بازیکنان وفادار بود، دروازه بان این فصل استقلال اهواز ابتدای فصل عملکرد فوق العاده داشت و در پایان هفته پنجم، سه بازی کلین شین کرد اما هر چه پیش رفت، کریمی دچار افت کیفی شد و در هفته‌های هفتم و هشتم و نهم و دهم لیگ پانزدهم، 14 گل را دریافت کرد.
 
*کریمی: اوضاع استقلال از این بدتر هم می شود
 
پرویز کریمی در گفتگو با خبرنگار ما، درباره شرایط بد این روزهای استقلال اهواز گفت: شرایط استقلال از همان ابتدای لیگ قابل پیش بینی بود.
 
تیم ما روز به روز در مسیر نابودی قدم برداشت و حالا کارش به این جا رسید.
 
استقلال اهواز نه اردوی پیش فصل داشت و نه در بازار نقل و انتقالات خوب عمل کرد درسته که تیم بسته شد اما این اتفاق اصولی صورت نگرفت حتی در روزهای فیفا ما اردوهای مناسبی نداشتیم، اگر مسئولان جلوی مشکل را نگیرند، اوضاع بدتر هم می شود.
 
*همه درگیر حاشیه هستیم
 
وی درباره شکست استقلال اهواز مقابل استقلال خوزستان با نتیجه 4 بر صفر گفت: این دیدار حساسیت خاص خودش را داشت بازیکنان ما شرایط مسابقه را نداشتند همه ما به دلیل مشکلات باشگاه در حاشیه هستیم و توان تمرکز کردن نداریم.
 واقعا بابت نتیجه متاسفم.
 
*من بمب انگیزه بودم اما انگیزه‌ام کشته شد
 
وی درباره عملکرد ضعیفش در هفته‌های اخیر بیان کرد: من در ابتدای فصل بمب انگیزه بودم، اما متاسفانه تمام انگیزه من کشته شد، دلم خوش بود به شرایط خوب بدنی و تمرینات اما حالا نه شرایط خوبی دارم و نه زمین تمرین خوبی در اختیار  تیم است، من حتی چند هفته مربی گلر نداشتم، ما بعد از بازی با پدیده یک جلسه تمرین نداشتیم و بدون آمادگی مسابقه دادیم.
 
*می خواهم از باشگاه جدا شوم
 
وی افزود: دیگر از این شرایط خسته شدم من عاشق فوتبال بودم و حالا دیگر علاقه‌ای به این ورزش ندارم حاضرم در هیچ تیمی فعالیت نکنم اما با این شرایط، در استقلال اهواز نمانم!
 
به زودی از باشگاه درخواست رضایت نامه می‌کنم چون دیگر ماندنم در این تیم فایده‌ای ندارد باشگاه استقلال اهواز در حال حاضر یک باشگاه مریض است تصمیم جدایی از استقلال علی‌رغم میل باطنیم است.
 
*عادل هم کاسه صبرش لبریز شده
 
 کریمی در پایان از ناراحتی عادل کلاه کج بابت شرایط بد استقلال اهواز خبر داد و اظهار کرد: عادل مثل بقیه ناراحت است وی هم کاسه صبرش لبریز شده در ابتدای فصل زمانی که با هم صحبت می کردیم مدام قوت قلب می داد و حالا دیگر نمی‌داند که چه کار کند؟
 
صحبت های کریمی و ناراحتی‌های وی نشان می‌دهد که اگر نتیجه‌ای جز باخت برای استقلال اهواز رقم بخورد باید تعجب کرد.
 
باید نشست و دید که در هفته‌های آتی چه اتفاقاتی برای بازیکنان و در کل، تیم استقلال اهواز رخ خواهد داد؟

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار