کرمانشاه؛

خبرخوب برای بودجه استان در راه است

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه گفت:پیش بینی می شودبودجه سال آینده استان 15 تا 20 درصد افزایش داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ به گفته طهمورث الیاسی ،دولت در سیاست‌های کلی بودجه سال آینده کشور عمدتا بحث تدوام ثبات بخشی اقتصاد کلان از طریق کاهش تورم، ایجاد فضای مساعد برای سرمایه گذاری، استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌های پس از توافق هسته‌ای ، توسعه مشارکت بخش خصوصی و تعاونی‌ها در اقتصاد و تعامل با اقتصاد جهانی و دستیابی به بازارهای منطقه‌ای و جهانی را دنبال می‌کند.

وی افزود: اصلاح نظام مدیریتی و بانکی و نیز ساماندهی طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای کشور در جهت افزایش بازدهی سرمایه گذاری و اثر بخشی آنها در تحقق رشد اقتصادی و اشتغال و مشارکت بخش دولتی رااز دیگر موارد مورد تاکیداست.

الیاسی ادامه داد: پیشنهاد دولت در بودجه سال آینده در بخش اعتبارات هزینه‌ای 148 هزار میلیارد تومان و در بخش اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای 22 هزار میلیارد تومان است.دولت تا پایان آذرماه فرصت تدوین بودجه و تحویل آن را به مجلس دارد که تا پیش از آن قطعا ما پیشنهادات استان را به دولت تحویل داده‌ایم.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: کرمانشاه ، خبر ، خوب ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.