عصر جمعه هشتم آبان بر روی دیوار می‌رود؛

«اَسَر» آدم بكان در گالری اثر

گالری اثر عصر جمعه هشتم آبان ماه میزبان تازه‌ترين نقاشی‌های علیرضا آدم بکان است.

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اَسَر (بدونِ سَر/ بی‌پایان)، عنوان نهمین نمایشگاه انفرادی علیرضا آدم بکان است که در آن هفت تابلو از نقاشی‌های اخیر وی از مجموعه «هفتاد و دو تن ها» با تکنیک‌های مرکب، اکریلیک، مداد و پاستل گچی روی بوم است که درونیات وی را در بستر اجتماعی با زبان ویژه نقاشانه‌اش به نمایش می‌گذارد.

علیرضا آدم بکان در بالغ بر 30 نمایشگاه گروهی حضور داشته که در میان آنها شرکت در نمایشگاه گروهی درگالری اِتان کوهِن نیویورک آمریکا در سال 1392، نمایشگاه 1001 رنگ هنر معاصر ایران در نیویورک امریکا در سال 1388 و آرت اسپیس لندن 1386 دیده می‌شود. او در سال‌های اخیر در آرت فرهای بین‌المللی معتبری در اروپا و منطقه خاورمیانه از جمله کانتمپورِری استانبول در سال‌های 1389، 1390 و 1394 ، اروپ آرت ژنو و آرت اینترنشنال استانبول دریچه‌ای تازه از نقاشی معاصر ایران را به تماشا گذاشته است.

نمايشگاه« اَسَر» عصر جمعه هشتم آبان ماه افتتاح مى‌شود و تا سه شنبه دهم آذر ماه روى ديوار خواهد بود؛ علاقه‌مندان مى‌توانند در روز گشایش ساعت 16 تا 21  از اين آثار ديدن كنند؛ اين نمايشگاه یکشنبه تا پنجشنبه ساعات 11 تا 20  و جمعه ها ساعات 16 تا 20 (نگارخانه شنبه‌ها بسته است) در گالرى اثر واقع در خیابان ایرانشهر، خیابان برفروشان، روبروی خانه هنرمندان، شماره 16 داير است.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.