افزایش شمار شهدای فلسطینی به 64 نفر

با تداوم درگیری میان فلسطینیان و نظامیان صهیونیست، شمار قربانیان فلسطینی به 64 نفر رسید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه پرس تی وی، با تداوم درگیری میان فلسطینیان و نظامیان صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی و نوار غزه، یک جوان فلسطینی دیگر نیز به ضرب گلولۀ صهیونیست‌ها در الخلیل کشته شده و شمار قربانیان فلسطینی به 64 نفر رسیده است.

 خبرگزاری معاً به نقل از وزارت بهداشت فلسطین گزارش داد: نیمه شب گذشته نظامیان صهیونیست یک جوان فلسطینی را در شهر الخلیل، در جنوب کرانه باختری به شهادت رساندند.

بر اساس این گزارش، نیروهای صهیونیستی این جوان 23 سالۀ فلسطینی را، که عدنان السعید نام داشت، با این ادعا که با چاقو قصد حمله به یک سرباز صهیونیست را داشته است، هدف گلوله قرار دادند. 

این در حالی است که عیسی عمرو، هماهنگ کنندۀ انجمن جوانان مخالف شهرک سازی، اعلام کرده است که نیروهای رژیم صهیونیستی هنگام عبور این جوان از خیابان به سمت وی شلیک کرده و یک چاقو در کنار جسدش انداخته‌اند.

منابع فلسطینی بارها با انتشار تصاویری اعلام کرده بودند که اسرائیل در بسیاری موارد به بهانۀ حملات احتمالی فلسطینیان با چاقو که صحت آن‌ها اثبات نشده است، دست به کشتار فلسطینی‌ها می‌زند.

در ناآرامی‌های بیست و هشت روز گذشته که منجر به کشته شدن 64 فلسطینی شده است، دست‌کم 7200 فلسطینی نیز بر اثر شلیک گاز اشک آور، گلولۀ جنگی و گلولۀ پلاستیکی و یا در درگیری با نظامیان اسرائیلی بر اثر ضرب و جرح، زخمی‌شده‎‌اند.

در این درگیری‌ها 11 صهیونیست کشته و 130 تن زخمی شده‌اند که وضع 14 نفر از این مجروحین وخیم گزارش شده است. 


انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار