کرمانی مقدم: سرخابی‌ها به احترام هادی کوتاه بیایند

مرتضی کرمانی مقدم گفت: کری خوانی لذت فوتبال است اما باید به حریفان احترام گذاشت.

کرمانی مقدم: سرخابی‌ها به احترام هادی کوتاه بیایندمرتضی کرمانی مقدم در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص دربی پایتخت بیان کرد: هر دو تیم برای این بازی شرایط بسیار خوبی دارند معمولا بازی‌های قبل و پس از دربی روح حاکم بر آن را مشخص می کرد سرخابی‌ها در بازی های پیش از دربی همیشه با مشکل روبه رو بودند اما پیروزی پرسپولیس و استقلال در این هفته نشان داد دربی خوبی را در پیش خواهیم داشت.
 
وی ادامه داد:در این چند سال اخیر دربی‌ها پرگل نمی شدند اما در این بازی استقلال برای حفظ صدرنشینی می‌جنگد و پرسپولیس برای ارتقای رتبه خود در جدول به پیروزی نیاز دارد که این باعث جذابیت دربی خواهد شد.
 
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره نبودن هادی نوروزی در این دربی اظهار داشت: خیلی متاسفیم هادی دیگر در  بین ما نیست،‌نوروزی همیشه با تعصب خاصی جلوی استقلال می ایستاد و بازیکنان و هواداران باید به احترام هادی جلوه خاصی به این بازی بدهند.
 
وی در خصوص کری خوانی‌های قبل از دربی گفت: کری خوانی‌ها لذت فوتبال‌اند و اگر این کری خوانی‌ها با احترام به طرف مقابل باشد بهتر است، هواداران امسال را به خاطر نوروزی از حاشیه‌ها بپرهیزند و در شعار دادن کوتاه بیایند.
 
کرمانی مقدم اضافه کرد: پرسپولیس تیم هجومی تر و یکدستی است، طارمی و عالیشاه می توانند برگ برنده این تیم در دربی باشند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: پیش بینی دربی بسیار سخت است اما به عنوان یک پرسپولیسی می‌خواهم پرسپولیس ببرد و اگر هم مساوی می شود تساوی پرگلی را شاهد باشیم، فکر می کنم سرخپوشان با نتیجه دو بر یک این بازی را ببرند.
 

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار