قم؛

انتشار کتاب ولایتمداری در الگوی پیشرفت اسلامی در قم

انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی از انتشار کتاب «ولایتمداری در الگوی پیشرفت اسلامی» در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ محمد روحانی خاطرنشان کرد: در فصل نخست این کتاب مباحثی در زمینه کلیات مطرح می‌شود و نویسنده مفاهیم مختلف را برمی‌شمرد و معانی و مباحث اصطلاحی و لغوی آن را مطرح می‌کند. این اثر از سوی مهدی طاهری زیر نظر حجت‌الاسلام محمد جواد نوروزی در چهار فصل تالیف شده است.

مدیر تدوین و چاپ انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی یادآور شد: فصل پایانی این کتاب شاخص‌های حوزه رفتار نام دارد که شامل عمل صالح سیاسی، بصیرت سیاسی، استقامت سیاسی و اطاعت‌پذیری است.

وی عنوان کرد: این کتاب در قلمروی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با تلاش پژوهشگران تالیف شده و هدف اصلی نویسندگان آن ارائه شاخص ولایتمداری در الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت است.

روحانی با بیان اینکه سئوالات مختلفی در این کتاب پاسخ داده شده است، گفت: مهم‌ترین سئوال این است که مولفه‌ها و نمایه‌های اساسی ولایتمداری کدام هستند و پرسش‌های فرعی دیگری نیز مطرح می‌شود، امیدواریم پرسش‌‌های فرعی مخاطبان در زمینه ولایت و ولایتمداری پاسخ داده شود.

کتاب ولایتمداری در الگوی پیشرفت اسلامی در 226 صفحه تالیف شده که با قیمت 9 هزار تومان و تیراژ هزار عدد به همت انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی در آینده‌ای نزدیک وارد بازار نشر می‌شود.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.