دوران ارائه نظریات غربی در حوزه علوم انسانی گذشته است

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: دوران ارائه نظریه های غرب در حوزه علوم انسانی گذشته است و اساتید باید نظریات خود را در این حوزه تشریح کنند.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین سلیمی در اولین نشست عمومی اعضای هیات علمی دانشکده علوم ارتباطات در خصوص علت اولویت دهی به استقلال دانشکده ارتباطات اظهار داشت: عدم وجود دانشکده ای با این عنوان در سطح دانشگاههای کشور، قطب بودن رشته ارتباطات و حضور استادان شناخته شده و مطرح این رشته در دانشگاه علامه طباطبایی سبب شد تا استقلال این دانشکده در اولویت دانشگاه قرار گیرد.

وی با تاکید براینکه دانشکده علوم ارتباطات می تواند به نقطه قوت دانشگاه علامه تبدیل شود، افزود: هویت و محوریت این دانشکده به ارتقای جایگاه علمی دانشگاه کمک خواهد کرد.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی احیای نام و آوازه دانشگاه علامه طباطبایی را اصلی ترین هدف خود عنوان کرد و گفت: ایجاد اولین دانشکده علوم ارتباطات که امیدواریم سرآمد این رشته در کشور باشد در ارتقای هر چه بیشتر جایگاه دانشگاه در میان دانشگاه های ایران موثر خواهد بود.

سیلمی خطاب به استادان ارتباطات تصریح کرد: دورانی که بگویید این یا آن نظریه پرداز غربی چه می گوید، گذشته است. امروز دورانی است که استادان بگویند   «من می گویم» و پژوهش های ما باید در عرصه های بین المللی حضور داشته باشد.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار