آمریکا وادار به تشدید حملات ضد داعش شد

یک سناتور روس اظهار کرد: وعده وزیر دفاع آمریکا برای تشدید حملات کمپین تحت رهبری آمریکا علیه مواضع داعش ثابت می‌کند که روسیه در حال کسب پیشرفت در جنگ با تروریسم است.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران جوان، فرانتس کلینت سویچ، سناتور روس اظهار کرد: پیشرفتی که روسیه در جنگ با تروریست‌های داعش در سوریه به دست می‌آورد، پنتاگون را مجبور کرده تا طرح‌هایش را تغییر داده و عملیات‌های هوایی خود را تشدید کند.

این اظهارات در حالی مطرح شده است که اشتون کارتر، وزیر دفاع آمریکا روز سه‌شنبه به کمیته‌ نیروهای مسلح سنا گفت: واشنگتن کمپین هوایی علیه داعش را تشدید خواهد کرد.

کلینت سویچ به خبرنگاران گفت: به نظر شما چطور می‌توان سخنان اشتون کارتر، وزیر دفاع آمریکا را در خصوص تشدید کمپین نظامی آمریکا علیه داعش توضیح داد. تنها معنی این سخنان این است که روسیه در حال کسب پیشرفت در جنگ با تروریست‌هاست.

به گفته این سناتور روس، کارتر حقیقت را هنگامی که گفت آمریکا به روسیه اجازه نخواهد داد طرح ائتلاف تحت رهبری خود در سوریه را تغییر دهد، تحریف کرده است. وی افزود: تاثیر کمپین روسیه همین الان نیز مشهود است. با این پیشنهاد آمریکا و هم‌پیمانانش نمی‌توانند تنها بنشینند و شاهد این وضعیت باشند. 

منبع: ایسنا

براي آگاهي از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار