رئیس خوب بودن، هنر است

یکی از شرایط موفقیت در پیشبرد اهداف یک اداره، دارا بودن رئیس خوب و کاردان است.

سمیرا ایمانی نژاد جامعه شناس در گفتگو با خبرنگار حوزه جوانان و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: یک رئیس موفق در اداره شخصی است که توان پیشبرد اهداف سازمان را با همکاری کارمندان خوبی داشته و این کار جز در سایه رضایت و اطاعت کارکنان اداره ممکن نیست.

وی در ادامه تصریح کرد: اولین ویژگی یک رئیس موفق سپردن مسئولیت و اعتماد به کارمندان خویش بوده و شناسایی انگیزه کارکنان برای کار در اداره ضروری است.

 این جامعه شناس گفت: دارا بودن قدرت تصمیم گیری در شرایط بحرانی به وسیله کارمندان همچنین استقبال از انتادهای به جا از سوی آنان توسط رئیس، از دیگر ویژگی یک مدیر کاردان می‌باشد.

ایمان نژاد در پایان تاکید کرد: تعریف دقیق سلسله‌ مراتب اداری، برای کارکنان، رسیدگی با سرعت و شفافیت به مشکلات ایجاد شده و شنونده فعال بودن از دیگر خصوصیات یک رئیس خوب است.


انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اینجا را کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار