قزوین؛

اجرای طرح سفرنامه سلامت و امید در قزوین

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور در دیدار با استاندار قزوین گفت: در آینده نزدیک طرح «سفرنامه سلامت» در استان قزوین اجرا خواهد شد که هدف از آن تغییر در نوع نگاه مردم به سبک زندگی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛فرحناز رافع  افزود: برای تغییر سبک زندگی و دیدگاه مردم نیازمند آموزش و اطلاع رسانی مناسب هستیم که در این راستا سازمان داوطلبان در کنار سایر کارهای خیرخواهانه خود وارد عرصه شده تا به ارتقاء سلامت جامعه کمک شود.

وی اضافه کرد  : در سفرنامه سلامت پیگیری و اجرای برنامه های فرهنگی پیش بینی شده که با برپایی چادرهای سلامت و تونل سلامت، خدمات پزشکی و درمانی به مردم ارائه خواهد شد.

وی گفت: برنامه های سفرنامه سلامت به صورت رایگان در قالب برنامه های شاد اجرا می شود که برای تاثیرگذاری بیشتر از مشاوران تغذیه، پزشکان متخصص و روحانیون استفاده می کنیم.

رافع تصریح کرد: در برنامه های تدارک دیده شده در این سفرنامه ویزیت رایگان، سیستم ارجاع بیمار به بیمارستانهای پایتخت دیده شده و در کنار آن برنامه «باران مهربانی» نیز اجرا می شود تا بتوانیم با جذب مشارکت های مردمی و کمک های خیرین خدمات سلامت را در استان ها توسعه دهیم.

وی اظهارداشت: این برنامه با همکاری جمعیت هلال احمر و مسئولان خانه سلامت و امید در استان راه اندازی و عملیاتی خواهد شد.

وی گفت: در گردهمایی بزرگ با حضور حدود پنج هزار تا ۲۰ هزار نفر زمینه اطلاع رسانی به مردم استان قزوین را فراهم خواهیم کرد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اجرا ، طرح ، سلامت ، سفرنامه ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.