بالاترین پاس‌ گل‌های لیگ برتری

درصدد هستیم تا بالاترین پاس‌های گل بازیکنان لیگ‌های سیزدهم تا پانزدهم مسابقات لیگ برتر را مورد ارزیابی قرار دهیم تا ببینیم کدام یک از بازیکنان در مستطیل سبز بیشتر پاس گل را به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به طور کلی برخی از بازیکنان فوتبال لیگ برتری در پاس دادن مهارت‌های خاصی دارند. تعدادی از آن‌ها نیز بالاترین تعداد پاس گل را در ادوار مختلف به نام خود به ثبت رساندند.
 
درصدد هستیم تا بالاترین پاس‌های گل بازیکنان لیگ‌های سیزدهم تا پانزدهم مسابقات لیگ برتر را مورد ارزیابی قرار دهیم تا ببینیم کدام یک از بازیکنان در مستطیل سبز بیشتر پاس گل را به خود اختصاص داده‌اند.
 
*بالاترین پاس گل 92 – 93
 
1- امیرحسین فشنگچی بازیکن میانی تیم فوتبال ملوان در لیگ سیزدهم در صدر جدول بالاترین پاس گل‌های لیگ برتر قرار گرفته است. این بازیکن با 8 پاس گل در جایگاه اول قرار دارد.
 
2- پیام صادقیان بازیکن میانی تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ سیزدهم نیز جزو بازیکنانی است که در تعداد پاس گل رتبه دوم جدول را به خود اختصاص داده است و این بازیکن نیز با تعداد 8 پاس گل در جایگاه دوم قرار دارد.
 
3- حسین پاپی بازیکن میانی تیم فوتبال سپاهان در لیگ برتر 92 – 93 توانسته با 6 پاس گل خود رتبه سوم را به خود اختصاص دهد.
 
4- وحید امیری مدافع تیم فوتبال نفت تهران نیز با 5 پاس گل در لیگ سیزدهم در جایگاه چهارم قرار دارد.
 
5- ایمان مبعلی بازیکن میانی استقلال خوزستان در لیگ سیزدهم با 5 پاس گل جزو بازیکنان برتر با پاس گل بالا قرار گرفته و این بازیکن رتبه پنجم را در میان بازیکنان دیگر به خود اختصاص داده است.
 
6- میلاد میداوودی مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان با تعداد 5 پاس گل جایگاه ششم را در لیگ سیزدهم از آن خود کرده است.
 
7- بختیار رحمانی بازیکن میانی تیم فوتبال فولاد خوزستان در لیگ 92 – 93، 5 پاس گل را در کارنامه خود به ثبت رسانده و با این تعداد پاس گل، جایگاه هفتم را از آن خود کرده است.
 
8- محمدرضا خلعتبری مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ سیزدهم با تعداد 5 پاس گل جزو بازیکنان برتر در پاس گل قرار گرفته و این بازیکن جایگاه هشتم جدول را به خود اختصاص داده است.
 
9- لوسیانو ادینهو مهاجم تیم فوتبال مس در لیگ سیزدهم با تعداد 5 پاس گل در جایگاه نهم قرار دارد.
 
10- شاهین ثاقبی مهاجم تیم فوتبال ملوان در لیگ سیزدهم با تعداد 4 پاس گل در میان دیگر بازیکنان توانسته رتبه دهم را به خود اختصاص دهد و جزو بازیکنان لیگ برتری که بالاترین پاس گل را داشته‌اند، قرار بگیرد.
 
*بالاترین پاس گل لیگ برتر 93 – 94
 
1- ایمان مبعلی بازیکن میانی تیم فوتبال نفت تهران با 11 پاس گل در کارنامه خود در لیگ چهاردهم توانسته صدر جدول بالاترین پاس‌های گل را از آن خود کند.
 
2- مهدی رجب‌زاده مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن نیز با 9 پاس گل در لیگ چهاردهم جزو برترین بازیکنان لیگ برتر با تعداد پاس گل بالا قرار گرفته و این بازیکن جایگاه دوم را به  خود اختصاص داده است.
 
3- کرار جاسم محمد هافبک عراقی آبی پوشان پایتخت نیز در لیگ چهاردهم با 8 پاس گل توانسته جزو بازیکنان با پاس گل  جای بگیرد و این بازیکن رتبه سوم لیگ 93- 94 را از آن خود کرده است.
 
4- لوسیانو ادینهو مهاجم تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز با تعداد 8 پاس گل در لیگ چهاردهم جایگاه چهارم بالاترین پاس گل لیگ برتر را از آن خود کرده است.
 
5- اسماعیل شریفات بازیکن میانی تیم فوتبال فولاد خوزستان نیز در جمع بازیکنان با تعداد پاس  گل بالا قرار گرفته و این بازیکن با 7 پاس گل جایگاه پنجم جدول لیگ چهاردهم را از آن  خود کرده است.
 
6- لوسیانو پرییرا مندز مهاجم تیم فوتبال سپاهان با 7 پاس گل در لیگ چهاردهم توانسته رتبه ششم جدول بالاترین پاس گل‌های لیگ برتری را از آن خود کند.
 
7- محمدرضا خلعتبری مهاجم تیم فوتبال سپاهان در لیگ چهاردهم با 7 پاس گل در بین بازیکنان دیگر توانسته رتبه هفتم را به خود اختصاص دهد.
 
8- هادی نوروزی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ چهاردهم توانسته با 6 پاس گل در  کارنامه خود جزو بازیکنان برتر در تعداد پاس‌های گل بالا قرار بگیرد و جایگاه هشتم را از آن خود کند.
 
9- مهدی شریفی مهاجم تیم فوتبال سپاهان در لیگ چهاردهم نیز توانسته 6 پاس گل را در کارنامه خود به ثبت برساند و از همین رو این بازیکن در جایگاه نهم جدول قرار گرفته است.
 
10- میلاد میداوودی مهاجم تیم فوتبال ساپیا در لیگ چهاردهم توانسته با 6 پاس گل در میان دیگر بازیکنان جایگاه دهم را از آن خود کند.
 
*بالاترین پاس گل لیگ برتر 94- 95
 
1- پژمان نوری بازیکن میانی تیم فوتبال ملوان در لیگ پانزدهم توانسته با 3 پاس گل در صدر جدول بازیکنان با تعداد پاس گل بالا قرار بگیرد و این بازیکن جایگاه اول را به خود اختصاص داده است.

2- ایان رمزی مدافع تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز نیز با 3 پاس گل در لیگ پانزدهم جایگاه دوم را از آن خود کرده است.

3- مهدی دغاغله بازیکن میانی تیم فوتبال فولاد خوزستان با 2 پاس گل در کارنامه خود توانسته در لیگ پانزدهم جایگاه سوم را در کنار دیگر بازیکنان کسب کند.

4- علی علی‌پور مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با 2 پاس گل در کارنامه خود در لیگ 94- 95 توانسته جایگاه چهارم را به خود اختصاص دهد.

5- کاوه رضایی مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن در لیگ پانزدهم 2 پاس گل تا هفته نهم مسابقات لیگ برتر در کارنامه خود به ثبت رسانده و این بازیکن با این تعداد پاس گل در جایگاه پنجم قرار دارد.

6- پیام صادقیان بازیکن میانی فوتبال نفت تهران با 2 پاس گل در کارنامه خود توانسته در لیگ پانزدهم در کنار دیگر بازیکنان رتبه ششم را از آن خود کند.

7- غلامرضا عنایتی مهاجم تیم فوتبال سیاه جامگان نیز توانسته 2 پاس گل درلیگ پانزدهم برای خود به ثبت برساند و این بازیکن جایگاه هفتم بازیکنان برتر در تعداد پاس گل بالا را به  خود اختصاص داده است.

8- روح اله سیف الهی بازیکن میانی تیم فوتبال استقلال خوزستان نیز با 2 پاس گل در لیگ پانزدهم توانسته جایگاه هشتم را از آن خود کند.
 
9- امین منوچهری مهاجم تیم فوتبال راه آهن نیز در لیگ پانزدهم توانسته در جمع بازیکنان با تعداد پاس گل بالا قرار بگیرد و این بازیکن در جدول لیگ 94 – 95 در رتبه هشتم قرار دارد.
 
10- جلال الدین علی‌محمدی مهاجم تیم فوتبال صبای قم نیز با 2 پاس گل در کارنامه خود در لیگ پانزدهم توانسته جایگاه دهم این لیگ را از آن خود کند.
 
با توجه به بررسی‌هایی که در خصوص بازیکنان با تعداد پاس گل بالا در مسابقات لیگ انجام دادیم، در نهایت بازیکنانی که در سه دوره لیگ برتر بیشترین آمار پاس گل را از آن خود کرده‌اند، معرفی خواهند شد.
 
اسامی بازیکنانی که بالاترین پاس گل را در لیگ سیزدهم تا پانزدهم از آن خود کرده‌اند، به شرح زیر است:
 
1- ایمان مبعلی، اولین بازیکنی است که در لیگ سیزدهم و چهاردهم توانسته با 16 پاس گل در صدر جدول بازیکنان با تعداد پاس گل بالا قرار بگیرد و این بازیکن جایگاه اول را به خود اختصاص داده است.
 
2- لوسیا ادینهو بازیکنی که در لیگ‌های سیزدهم و چهاردهم توانسته 13 پاس گل را در کارنامه خود به ثبت برساند و این بازیکن با قرار گرفتن در میان بازیکنان با تعداد پاس بالا توانسته جایگاه دوم را از آن خود کند.
 
3- محمدرضا خلعتبری از جمله بازیکنانی است که در دوره‌های گذشته لیگ برتر موفق شده 12 پاس گل را در کارنامه خود به ثبت برساند و در رتبه سوم بازیکنان با تعداد پاس گل بالا جای بگیرد.
 
4- میلاد میداوودی نیز بازیکنی است که در لیگ سیزدهم و چهاردهم تواسته با تعداد پاس گل‌های بالا تعداد 11 پاس گل را در کارنامه‌اش به ثبت برساند و در میان دیگر بازیکنان جایگاه چهارم را به خود اختصاص دهد.
 
5- پیام صادقیان نیز در لیگ پانزدهم و دوره‌های گذشته توانسته 10 پاس گل را در مسابقات لیگ برتر در کارنامه خود به ثبت برساند، از همین رو این بازیکن در میان دیگر بازیکنان لیگ برتر جایگاه پنجم را به خود اختصاص داده است.
 
6- مهدی رجب‌زاده بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن نیز موفق شده در لیگ چهاردهم 9 پاس گل را به ثمر برساند و این بازیکن در جمع بازیکنان دیگر جایگاه ششم را از آن خود کرده است.
 
7- جاسم کرار محمد هافبک عراقی آبی‌پوشان پایتخت نیز در لیگ چهاردهم موفق شده 8 پاس گل را در کارنامه خود به ثبت برساند و این بازیکن در جمع دیگر بازیکنان توانسته رتبه هفتم را از آن خود کند و همچنین امیرحسین فشنگچی بازیکن تیم فوتبال ملوان در لیگ سیزدهم نیز توانسته با 8 پاس گل در کارنامه‌اش جایگاه هفتم را همانند جاسم کرار در بین بازیکنان با تعداد پاس گل بالا را از آن خود کند.
 
8- اسماعیل شریفات بازیکن تیم فولاد در لیگ چهاردهم و همچنین لوسیانو پریرا مندز بازیکن تیم سپاهان در لیگ چهاردهم از جمله بازیکنانی هستند که با 7 پاس گل توانسته‌اند رتبه هشتم را به خود اختصاص دهند.
 
9- حسین پاپی بازیکن تیم فوتبال سپاهان در لیگ سیزدهم نیز توانسته با تعداد 6 پاس گل رتبه نهم را در میان دیگر بازیکنان را به نام خود ثبت کند. از دیگر بازیکنانی که در رتبه نهم قرار دارند می‌توان از هادی نوروزی و مهدی شریفی که در لیگ چهاردهم موفق شدند تعداد پاس گل‌های بالا داشته باشند، نام برد.
 
10- وحید امیری بازیکن تیم فوتبال نفت در لیگ سیزدهم، بختیار رحمانی بازیکن فولاد در لیگ سیزدهم نیز بازیکنانی هستند که اسامی آن‌ها در میان بازیکنان با تعداد پاس گل بالا جای گرفته و این بازیکنان توانسته‌اند با 5 پاس گل در کارنامه‌شان جایگاه دهم را از آن خود کنند.
 
11- شاهین ثاقبی بازیکنی است که در لیگ سیزدهم موفق شده 4 پاس گل در کارنامه خود به ثبت برساند و این بازیکن در میان دیگر بازیکنان لیگ برتری در تعداد پاس گل‌های بالا توانسته جایگاه یازدهم را از آن خود کند.
 
12- پژمان نوری بازیکن تیم ملوان و ایان رمزی بازیکن تیم تراکتورسازی در لیگ پانزدهم نیز موفق شده‌اند تا هفته نهم مسابقات لیگ برتر 3 پاس گل را در کارنامه خود به ثبت برساند و جایگاه اول و دوم پانزدهم و جایگاه دوازدهم را در میان دیگر بازیکنان در سه دوره گذشته را از آن خود کنند.
 
13- مهدی دغاغله بازیکن تیم فولاد، علی علی‌پور بازیکن تیم پرسپولیس، کاوه رضایی بازیکن تیم ذوب‌آهن، غلامرضا عنایتی، بازیکن تیم سیاه‌جامگان، روح الله سیف اللهی بازیکن تیم استقلال خوزستان، امین منوچهری بازیکن تیم راه آهن و جلال الدین علی محمدی بازیکن تیم فوتبال صبای قم بازیکنانی هستند که در لیگ پانزدهم تا هفته نهم مسابقات لیگ برتر موفق به 2 پاس گل شده‌اند و این بازیکنان با این تعداد پاس گل در میان دیگر بازیکنان توانسته‌اند جایگاه سیزدهم را از آن خود کنند.
 

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۰۷ آبان ۱۳۹۴
فکر کنم امثال تا الان شهباززاده بیشترین پاس گل رو داده....
آخرین اخبار