محاکمه متهم جنایت در شهرک‌ غرب

پسر جوانی که در پاساژ گلستان شهرک‌غرب، در یک درگیری دست به قتل زده بود، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پسر جوانی که در پاساژ گلستان شهرک‌غرب، در یک درگیری دست به قتل زده بود، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد. 

مأموران پلیس روز دوم بهمن سال ٩٢ در جریان وقوع درگیری خونین در مرکز خرید گلستان شهرک‌غرب قرار گرفتند و با حضور در محل حادثه به تحقیق دراین‌باره پرداختند.

 با حضور مأموران در محل و انجام بررسی‌های نخست مشخص شد درگیری میان دو گروه از جوانان انجام شده که پس از این درگیری نوجوان ١٦ساله‌ای بر اثر اصابت ضربات چاقو مجروح و به بیمارستان منتقل شده است.

 همچنین پسر دیگری نیز با ضربه چاقو به صورت سطحی مجروح شده بود. هم‌زمان با دستگیری افراد حاضر در درگیری، از بیمارستان خبر رسید با وجود انجام اقدامات درمانی، پسر ١٦ساله به علت ضربه چاقو، خون‌ریزی کرده و پس از مرگ مغزی جان خود را از دست داده است. با آغاز رسیدگی به پرونده، یکی از متهمان به‌عنوان ضارب شناسایی شد و تحت بازجویی قرار گرفت.

این پسر که در اظهارات اولیه خود منکر حمل و استفاده از چاقو بود، در ادامه تحقیقات لب به اعتراف گشود و گفت: روز حادثه به همراه دو نفر از دوستانم در داخل مجتمع تجاری گلستان، روی سکوی حوض داخل پاساژ نشسته بودیم که چند جوان از مقابل ما عبور کردند. یکی از آنها برگشت و به ما گفت: «چرا نگاه می‌کنید؟» که از آنها خواستیم بروند ولی آنها درگیری را ادامه دادند. 

وی افزود: از آنجا که تعداد آنها بسیار بیشتر از ما بود، من چاقو را بیرون کشیدم و ابتدا ضربه‌ای به سمت یکی از آنها پرتاب کردم. درحالی‌که بسیار ترسیده بودم و قصد داشتم از محل درگیری فرار کنم، ضربه‌ای دیگر را به سمت مقتول پرتاب کردم. در همین زمان مأموران ما را دستگیر کردند. 

وی در ادامه صحبت‌هایش گفت: چاقو، هدیه یکی از دوستانم است که چند سال پیش به من داده بود و در این مدت آن را در خانه نگهداری می‌کردم. شب حادثه، تازه از باشگاه به خانه آمده و ساک ورزشی را در داخل اتاق گذاشته بودم که متوجه چاقویی شدم که از پشت پشتی مشخص بود. از آنجایی که پدر و مادرم مخالف نگه‌داشتن چنین وسایلی هستند، تصمیم گرفتم محل چاقو را تغییر دهم به همین علت چاقو را برداشتم. 

با اعتراف متهم، پرونده وی برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و متهم به همراه دو همدستش در این شعبه محاکمه شدند. در این جلسه مادر و پدر مقتول شکایت خود را مطرح کرده و خواستار مجازات متهم اصلی شدند.متهم نیز با ابراز پشیمانی قتل را قبول و اظهارات قبلی خود را تکرار کرد. در پایان جلسه نیز هیأت قضائی وارد شور شدند تا حکم نهایی درباره این پرونده را صادر کنند.
منبع: روزنامه شرق
 برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار