نوبخت؛

برآورد خسارت سیلاب در كشور امروز تقدیم رئیس ‌جمهور می شود

محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور روز جمعه پس از ورود به ایلام از برخی مناطق سیل زده بازدید کرد.

تخریب و انسداد راههای روستایی و عشایری در استان ایلام/نوبخت وارد ایلام شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور که صبح امروز وارد ایلام شد گفت: رییس جمهور تاکید جدی بر بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل دیروز در استان ایلام دارد.

 نوبخت که همراه با دستیار ویژه رییس جمهور به ایلام آمده گفت: تلاش می کنیم با شناسایی و برآورد دقیق خسارت ها در کمترین زمان ممکن مشکلات را رفع کنیم.

 وی در خصوص اهتمام دولت برای تکمیل طرح های نیمه تمام در استان ایلام هم گفت: این طرح ها با تخصیص صد در دصدی اعتبارات تکمیل خواهند شد.

محمد باقر نوبخت در ابتدای سفر خود به ایلام به بازدید مناطق خسارت دیده از سیل رفت.

 وی گفت: امروز با تشکیل جلسه ستاد بحران میزان نهایی خسارت های سیل برآورد خواهد شد و نتیجه نهایی آن برای شخص ریس جمهور ارسال می شود.

 رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در ادامه افزود: پس از تایید رییس جمهور از همین امروز کار بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل آغاز خواهد شد

*تاکید رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور بر رفع مشکل قطعی آب در ایلام

نوبخت در بازدید از مناطق سیل زده ایلام گفت: با توجه به نیاز مبرم مردم به آب می بایست مسولان در اولین فرصت اقدام به رفع مشکل قطعی آب کنند.

بارش های دو روز گذشته و دیشب خسارتهای زیادی به مناطق مختلف استان ایلام وارد کرد.

حدود 300 میلیمتر باران طی دوروز گدشته و دیشب در ایلام باریده است.

مدیر کل امور عشایر استان گفت: تمامی مسیر های ارتباطی در شهرستانهای ایلام، مهران، ملکشاهی، ایوان، سیروان و چرداول تخریب و امکان تردد وجود ندارد.

انتهای پیام/گ


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.