افشارزاده :

اجازه نمی دهم بازیکنی به پیکر تیم لطمه بزند / فردا تصمیم خاصی در مورد کرار می گیریم

مدیر عامل باشگاه استقلال در برنامه ورزش و مردم گفت : به طور حتم فردا تصمیم خاص و ویژه ای در مورد کرار خواهیم گرفت و به این مسایل خاتمه می دهیم

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،امیدوارم امروز شاهد یک بازی شرافتمندانه باشیم و ما باید سعی کنیم از حواشی این بازی دوری کنیم و بازی شرافتمندانه و خوبی را به اجرا بگذاریم .هواداران دو باشگاه سرمایه های ماهستند و ما هم از تمامی مسائل از جمله کری خواندن دوری کردیم و امیدوارم بازی باشد که هواداران نیز راضی شوند 
وی افزود : امیدوارم فضای ورزشگاه نیز خوب باشد و ما بتوانیم به بزرگان ورزشی احترام بگذاریم .هر دو باشگاه و هواداران هر دو تیم باید احترام مرحوم هادی نوروزی را حفظ کنند .به طور کلی ما باید اول خودمان را اصلاح کنیم و مواظب سرمربی و بازیکن باشیم چرا که ما مامور هستیم ورزش سالم را پیاده کنیم .ورزشگاه ها یک عبادتگاه است و باید در عبادتگاه حرف های خوبی بزنیم و اخلاق و کردار را لحاظ کنیم.
وی در مورد وضعیت کرار و اینکه گفته میشود نام ندارد بخورد گفت : باید بگویم کرار سه بازی مفید برای ما بازی کرده و یا اوقات خود را در نجف و یا زمانی که در تهران بود در تمرینات حضور پیدا نمی کرد .باید بگویم به هیچ عنوان به هیچ بازیکنی اجازه نمی دهم به پیکر تیم لطمه بزند و مطمئن باشید فردا تصمیم خاص را لحاظ و به این مساله خاتمه می دهیم .ما از گذشته پول در اختیار این بازیکن قرار دادیم و این مساله درست نیست .در حال حاضر تیم و سرمربی منسجم هستند و نمی گذارم حاشیه به تیم وارد شود و به طور کلی بعید است یک ورزشکار حاشیه درست می کند بنابراین به یاری خداوند فردا به این مساله خاتمه می دهیم .
وی درباره حضورش دراستقلال و فوتبال و اینکه آیا پشیمان نیست گفت : زمانی که این مسئولیت خطیر را قبول کردم احساس کردم که وزارت ورزش و جوانان کشور به من نیاز دارد و من هم قبول کردم و به هر صورت از زمانی که شروع کردم سعی کردم در مسئولیت خودم ذوب شوم تقریبا نیز توانستیم به خواسته خود برسیم و فضای قبلی را به فضای خوب تبدیل کنیم که خوشبختانه تا حدودی هم موفق شدیم. البته این امر با کمک مجموعه استقلال چه در گذشته و چه در حال صورت گرفته است .باید بگویم خیلی از دوستان به من گفتند این مسئولیت را قبول نکنم که صلاح دیدم این کار را قبول کنم و تکالیف را به خوبی انجام دهم.
وی افزود :گودرزی این را به من تکلیف کرد و من هم پذیرفتم و از این کاری که من انجام می دهم احساس لذت و سبکی می کنم.
افشارزاده درباره بازی با سپاهان گفت: بازی بسیار زیبایی بود. البته فرکی نیز مربی بزرگی است و امیدوارم که در ادامه راه موفق باشد.



افشارزاده در خصوص وضعیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت : برای واگذاری استقلال و پرسپولیس باید تعدادی کارشناس ویژه در این زمینه برنامه ریزی کنند و کار اجرایی را درست پیش ببرند و البته این امر میشود با وزارت اقتصاد و وزارت ورزش صورت بگیرد چرا که ادامه این روند سخت است البته باید بگویم اسپانسر ما و باشگاه پرسپولیس خوب است اما با این مبالغ اندک در حد 20 یا 30 میلیارد نمی توان کار را پیش برد. باید کاری انجام شویم که بتوانیم از آن نتیجه گیری کنیم. باید برای واگذاری یک قانون و چارچوب مشخص شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم امروز بازی خیلی خوبی را شاهد باشیم و از تمامی هواداران استقلال و پرسپولیس می خواهم در ورزشگاه اخلاق را رعایت کنند تا امروز نقطه عطفی در فوتبال کشورمان حاکم باشد و اخلاق نیز در ورزش حاکم گردد

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار