سیدابوالحسن فیروزآبادی مطرح کرد:

چرایی اقبال از تلگرام / مراحل‌ پایانی تدوین سند بازی‌های ‌رایانه‌ای

دبیر شورای عالی فضای مجازی اظهار داشت: علت جا افتادن تلگرام در ایران، امکاناتی است که برای آن در نظر گرفته شد؛ بنابراین اگر شبکه اجتماعی دیگری قابلیت جدیدی داشته باشد که برای مشترکان ایجاد جاذبه کند، به طور حتم با اقبال عمومی مواجه خواهد شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سید ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی، علت رشد اقبال عمومی به استفاده از تلگرام را توسعه قارچی این نرم‌افزار و تامین نیازهای کاربران آن دانست و اظهار کرد: علت این که تلگرام در ایران جا افتاد امکاناتی است که برای آن در نظر گرفته شد؛ بنابراین اگر شبکه اجتماعی دیگری قابلیت جدیدی داشته باشد که برای مشترکان ایجاد جاذبه کند، به طور حتم با اقبال عمومی مواجه خواهد شد.

سید ابوالحسن فیروزآبادی با اشاره به استفاده 15 میلیون نفری کاربر ایرانی از نرم افزار تلگرام در خصوص چرایی اقبال عمومی به این نرم افزار، گفت: با توجه به این که ارزش شبکه‌های اجتماعی به تعداد مشترکان آن است، علت رشد اقبال عمومی به استفاده از تلگرام نیز توسعه قارچی این نرم افزار است؛ یعنی وقتی یک یا چند نفر از گروه یا برخی اعضای یک خانواده عضو یک شبکه اجتماعی می‌شوند خواه نا خواه به دنبال خود چند نفر دیگر را نیز برای استفاده از این نرم افزار ترغیب می‌کنند.

دبیر شورای عالی فضای مجازی ادامه داد: وقتی اقبال به استفاده از یک شبکه اجتماعی صورت بگیرد مهاجرت نیز در این شبکه‌ها به صورت قارچی رخ می‌دهد. نمونه بارز این موضوع وایبر بود که مردم به تلگرام مهاجرت کردند و به طور حتم از این نرم افزار نیز به نرم افزار دیگر که بیشتر مطابق نیازهایشان باشد مهاجرت می‌کنند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۶ ۰۹ آبان ۱۳۹۴
بیسفون خودمون تقریبا امکانات تلگرام رو داره ، البته یه نرم افزار نوپاست و امیدواریم رشد و ارتقاش سریعتر انجام بشه تا کاربران از تلگرام به بیسفون مهاجرت کنند ، من خودم در تلگرام عضو چند کانال بودم بعد متوجه شدم همین کانالها در بیسفونم وجود داره از تلگرام خارج شدم عضو بیسفون شدم خیلی راضی هستم ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۰۸ آبان ۱۳۹۴
چرا چرا چرا
از شبکه اجتماعی تمام ایرانی خیلی خوب"بیسفون"حمایت نمیکنید؟؟؟
آخرین اخبار