سمنان؛

طرح های استان سمنان در سفر دولت در سطح ملی، استانی و شهرستانی مطرح می شود

استاندار سمنان گفت: طرح های نیمه تمام و در حال اجرا در این استان، در سفر کاروان تدبیر و امید، در سه قالب مطرح و تصمیم گیری می شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، استاندار سمنان گفت: طرح های نیمه تمام و در حال اجرا در این استان، در سفر کاروان تدبیر و امید، در سه قالب مطرح و تصمیم گیری می شود.
محمد وکیلی افزود: طرح های قابل بررسی در سفر رئیس جمهوری به استان سمنان، در سه محور ملی، استانی، و شهرستانی مطرح می شود.

 استاندار سمنان گفت: طرحهایی مانند کریدور شمال به جنوب یک پروژه ملی و طرح تامین آب برای استان سمنان یک پروژه استانی و طرحهایی مانند راه آهن گرگان به شاهرود طرحی ملی استانی شهرستانی است که قرار است در سفر دولت تدبیر و امید به استان سمنان بررسی شود.

 وکیلی افزود: در طرح آزاد راه حرم تا حرم خواست استان سمنان در سفر دولت یازدهم، این است که این آزاد راه در ادامه مسیر از قم به گرمسار، اتصال این آزاد راه از گرمسار به سمنان ادامه یابد.

وی ادامه داد: در حوزه راه ها قصد داریم راه دامغان به گلوگاه سمنان به فیروزکوه و ایوانکی به دماوند را بررسی کنیم.

 استاندار سمنان با اشاره به طرح های مربوط به بخش صنعت که در سفر دکتر روحانی به استان سمنان قابل طرح است، گفت: تلاش داریم با اختصاص تسهیلات بانکی به بخش خصوصی، برای رفع تعطیلی واحدهای صنعتی کمک کنیم و با راه اندازی واحدهایی صنعتی مانند آریا ترانسفور و سیمان شاهرود، سیمان بیارجمند، سیمان تویه دروار و سیمان سنگسر، به توسعه اقتصاد و اشتغال در این استان کمک شود. 

دولت تدبیر و امید در بیست و چهارمین سفر استانی، روز ۱۹ آبان به استان سمنان سفر می کند. مردم و مسئولان دستگاه های اجرایی با آمادگی کامل، مهیای سفر دکتر روحانی رئیس جمهوری به استان زادگاه خود هستند. 

کمیته های استقبال مردمی در شهرستانهای مختلف استان سمنان شکل گرفته است و دستگاه های اجرایی نیز طرحهای ناتمام و در دست اجرا را در سه قالب، برای مطرح کردن در سفر دولت تدبیر و امید آماده می کنند. 

دکتر روحانی رئیس جمهوری قرار است در این سفر در اجتماع مردم مرکز استان حضور یافته و با اقشار مختلف نیز جلساتی برگزار خواهد کرد. 

وزرا و معاونان رئیس جمهوری در شهرستان ها حضور می یابند و ضمن دیدار با مردم، مشکلات و درخواست های شهرستانها را بررسی می کنند و در جلسه هیات دولت که در پایان سفر در مرکز استان سمنان برگزار می شود، تصمیمات دولت برای توسعه این استان به تصویب خواهد رسید. 

استان سمنان حدود ۹۷ هزار کیلومتر مربع وسعت و بیش از ۶۳۰ هزار نفر جمعیت دارد.

 سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار، مهدیشهر، آرادان، سرخه و میامی، هشت شهرستان استان سمنان هستند. 

گفتنی است شهر سرخه در حدود ۲۲ کیلومتری غرب شهر سمنان، زادگاه دکتر روحانی رئیس جمهوری است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۰۹ آبان ۱۳۹۴
بد نیست یکیم نظرات مخالف رو چاپ کنید ترسوها