از بازی خودم خیلی راضی نیستم

سیدی: فکرش را می‌کردم به میدان بروم/ اعتماد هاشمی را جلب می‌کنم

پدیده 17 ساله سوپرلیگ بسکتبال ایران حضور کنار بازیکنان حرفه‌ای را غنیمت می‌داند و معتقد است در ادامه لیگ اعتماد سرمربی دانشگاه آزاد را جلب خواهد کرد.

سیدابوالفضل سیدی در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: خوشحالم در نخستین دیدار سوپرلیگ برابر تیم خوب پالایش نفت آبادان به میدان رفتم. در طول تمرینات احساس می‌کردم که دقایقی در این مسابقه به میدان خواهم رفت و همانطور که دیدید حدود چهار دقیقه در میدان حضور داشتم. البته از بازی خودم خیلی راضی نیستم و دوست داشتم برای تیمم مفیدتر باشم. 

وی در پاسخ به این پرسش که رقابت با بازیکنانی مانند جواد داوری و عماد سلمانی را چگونه می‌بینید؟ توضیح داد: داوری و سلمانی بازیکنان بزرگی در بسکتبال ایرانند که بازی کنار آن‌ها برای من غنیمت است. این افتخار را دارم که هم‌تیمی آن‌ها به حساب می‌آیم. البته همه چیز به عملکرد خود من مربوط می‌‌شود و باید در تمرینات اعتماد آقا مصطفی (هاشمی) را جلب کنم و سعی می‌کنم این کار را انجام دهم. 

گارد راس جوان تیم دانشگاه آزاد درباره این‌که از او به نام پدیده سوپرلیگ در هفته نخست یاد می‌شود، گفت: راستش زمانی که متوجه این موضوع شدم غافلگیر شدم. از این موضوع خیلی خوشحالم اما فکر می‌کنم سن من در این انتخاب رسانه‌ها نقش زیادی داشت. به یقین اگر بازیکنی 20 ساله به میدان می‌رفت و مثل من بازی می‌کرد در کانون توجه قرار نمی‎‌گرفت. 

سیدی درباره دیدار دوشنبه دانشگاه آزاد در گرگان برابر شهرداری گفت: من دو سال پیش در گرگان حضور داشتم و با با جو سالن این شهر به خوبی آشنایی دارم. هرچند کار سختی در گرگان داریم اما فکر می‌کنم اگر دقایقی از بازی بگذرد، با شرایط بازی خودمان را وفق می‌دهیم. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.