بیت سعید: از کسب یک امتیاز خوشحالیم

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: از کسب یک امتیاز مقابل نفت خوشحالیم و امیدوارم در هفته آینده بتوانیم به صدر جدول برسیم

حسن بیت سعید در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: دیدار قشنگی را از هر 2 تیم در زمین مسابقه شاهد بودیم و این موضوع سبب شد تا بازی با حساسیت های زیادی روبرو شود و نتوان موقعیت های جدی را روی دروازه خلق کرد.
 
مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره تیم نفت گفت: نفت بسیار تیم خوب و با احترامی است و از گرفتن یک امتیاز مقابل این تیم خوشحال هستیم اما تنها مشکل این تیم از نظر من ناهماهنگی بین بازیکنان این تیم است و معتقدم آن ها هنوز با یکدیگر هماهنگ نشده اند.
 
وی افزود: این تیم با هدایت منصوریان می تواند بهتر از این عمل کند و با اضافه شدن مهرهایی خوب می تواند بهتر عملکرد بهتری را داشته باشد.
 
وی در خصوص از دست دادن صدر جدول بیان کرد: متاسفانه فرصت صدر نشینی را از دست دادیم ، ام همانطور که بیان کردم از کسب یک امتیاز مقابل نفتی ها خوشحالیم و امیدوارم در هفته های آینده بتوانیم صدر جدول را در اختیار بگیریم.
 
بیت سعید در پایان افزود: از تمام هواداران معذرت خواهی می کنم، زیرا به آن ها قول دادیم با 3 امتیاز به خوزستان برگردیم و از عمل نکردن به آن بسیار ناراحتیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار