لرستان؛

وارد عمل شدن 50 تیم جمعیت هلال احمر در سیل کوهدشت

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان لرستان گفت: در جریان سیل شهرستان کوهدشت 50 تیم عملیاتی به منظور کمک و امداد رسانی به مردم حادثه دیده وارد عمل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مرادی گفت: در مدت 72 ساعت گذشته بیش از 15 پرواز توسط جمعیت هلال احمر لرستان بر فراز شهرستان کوهدشت انجام شده است.

وی گفت: در این مدت اقلام مورد نیاز حادثه دیدگان از قبیل، چادر، پتو، موکت، نایلون، آب معدنی، نان، کنسرو و حبوبات به میزان مورد نیاز در بین حادثه دیدگان توزیع شده است و علاوه بر این در صورت نیاز و با تایید فرماندار، شوراها و دهیاران و بخشداران منطقه بلافاصله نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان لرستان وارد عمل خواهند شد.

مرادی افزود: به دنبال وقوع سیل در شهرستان کوهدشت جمعیت هلال احمر لرستان در اولین زمان ممکن وارد عمل شد و به یاری افراد و مردم حادثه دیده شتافت.

وی گفت: تاکنون 80 دستگاه چادر، 400 تخته پتو، 160 تخته موکت، 80 دستگاه شعله چراغ و بیش از هزار بطری آب معدنی در مناطق سیل زده استان لرستان توزیع شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان با اشاره به سفر شب گذشته رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور به لرستان گفت: وی از طریق هوایی وارد ایلام شدند و شب گذشته نیز از ایلام از راه زمینی وارد شهرستان کوهدشت شدند و از نزدیک در جریان نحوه امداد رسانی جمعیت هلال احمر استان لرستان قرار گرفتند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.