راه‌اندازی پروازهای ارزان قیمت یورووینگز به ایران

پروازهای کم هزینه یورووینگز که ازشرکت‌های تابعه گروه لوفت‌هانزا است، از تاریخ 9 فروردین 95 بصورت هفتگی از فرودگاه کلن بن آغاز خواهد شد

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت یورووینگز آلمان با راه‌اندازی پروازهای ارزان قیمت به تهران، تازه‌ترین خط هوایی خارجی خواهد بود که پروازهای مستقیم از آلمان به ایران انجام خواهد داد. 
 
پروازهای کم هزینه یورووینگز که ازشرکت‌های تابعه گروه لوفت‌هانزا است، از تاریخ 9 فروردین 95 بصورت هفتگی از فرودگاه کلن بن آغاز خواهد شد و  از تاریخ 16 اردیبهشت دو برابر می شود. 
یورووینگز پیشتر با نام جرمن وینگز شناخته می‌شد. 
 
بر اساس اعلام این شرکت هوایی، یک فروند هواپیمای ایرباس اِی330 ویژه مسافت‌های طولانی و مجهز به صندلی‌های مناسب و برنامه‌های سرگرمی است، در این مسیر پرواز خواهد کرد. 
 
 
هفتۀ گذشته، هواپیمایی لوفت‌هانزا و هواپیمایی اتریش، شرکت تابعۀ آن از برنامۀ خود را برای راه‌اندازی پروازهای جدید به ایران با توجه به افزایش تقاضا برای سفرهای تجاری و گردشگری، اعلام کردند.
 
به گزارش نشریه اینترنتی آلمانی آئرو تلگراف، لوفت‌هانزا پروازهایی از مونیخ به تهران راه‌اندازی خواهد کرد و از تاربستان سال 2016 نیز هواپیمای بزرگ‌تر بوئینگ 747اس را جایگزین ایرباس آ340 در پرواز فرانکفورت به تهران می‌کند.
 
هواپیمایی اتریش نیز از تاریخ 20 اسفند تعداد پروازهای خود را از وین، پایتخت این کشور به ایران از یک پرواز به 2 پرواز در روز افزایش خواهد داد.
 
همچنین گروه تویی آلمان که بزرگ‌ترین شرکت تفریحی و گردشگری در جهان به حساب می‌آید در حال مذاکره با مقامات ایرانی برای سرمایه‌گذاری در کشور است.
 
اوایل ماه جاری اولاف لیس، وزیر اقتصاد، حمل‌ونقل و کار ایالت نیدرزاکسن آلمان در رأس یک هیأت بلند پایه 100 نفره متشکل از تجار و سیاستمداران آلمانی برای یک دیدار چهار روزه به ایران سفر کرد.
 
این سفر هم‌راستا با سفر زیگمار گابریل، معاون صدراعظم و وزیر اقتصاد و انرژی آلمان در راس یک هیات بلندپایه و نمایندگانی از شرکت‌های مطرح آلمانی همچون دایملر، زیمنس، لینده، ب‌آ‌اس‌اف و جی‌آی‌زد در تیرماه به ایران بود.




 برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.




منبع:جام نیوز
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار