تهیه‌کننده «کیمیا» به مقوله حمایت از فیلم اولی‌ها پرداخت

حمایت از فیلم اولی‌ها به طراوت و زنده بودن آثار تولیدی و جذب مخاطب کمک شایانی می‌کند.

محمد‌رضا شفیعی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص حمایت از فیلم اولی‌ها گفت: به طور قطع حمایت بد عواقب بدی دارد و به ضرر سینما و تلویزیون ختم می‌شود و حمایت بجا و مفید عواقب مثبتی را به دنبال خواهد داشت و به طراوت و زنده بودن آثار تولیدی و جذب مخاطب کمک شایانی خواهد کرد.

وی در مورد حرف اصلی «ماهی سیاه کوچولو» و علت همکاری با این پروژه بیان کرد: همکاری من با پروژه «ماهی سیاه کوچولو» از یک پیشنهاد که راجع‌ به زندگی یک شهید بود، آغاز شد. من روی این موضوع و واقعه‌ای که باعث شهادت شهید شد دقیق شدم و اعلام همکاری کردم.

وی ادامه داد: «ماهی سیاه کوچولو» به ماجرای یک روز قبل از واقعه 6 بهمن دهه 60 می‌پردازد. موضوعی که برای ما بسیار جذاب بود و از طرفی در آثار تلویزیون و سینما به آن پرداخته نشده است، امیدوارم مخاطب مانند ما این فیلم را دوست داشته باشد و از دیدنش لذت ببرد.

شفیعی با بیان این مطلب که «ماهی سیاه کوچولو» برای ذائقه عام ساخته شده، بیان کرد: موضوع و محتوای این فیلم به نحوی است که می‌تواند مخاطب عام را به سینما بکشاند و آن‌ها را دست خالی از سالن‌ها بیرون نبرد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.