تشکری هاشمی : تاکسی های هیبریدی تا پایان سال 4رقمی می‌شود

رئیس سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: اتوبوس های دو کابین شرکت های سازنده با کیفیت بهتری نسبت به اتوبوس های دو کابینه قبلی در این نمایشگاه ارائه شد.

تشکری هاشمی : تاکسی های هیبریدی تا پایان سال 4رقمی می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید جعفر تشکری هاشمی رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه بازدید از نمایشگاه ‌بین ‌المللی حمل و نقل و خدمات شهری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آنچه که باعث خوشحالی بود این است که سازندگان داخلی ‌محصولاتی را مطابق با خواسته های شهرداری طراحی و تولید کردند که در همین راستا شرکت مذبور، اتوبوس هایی که مجهز به  سیستم ‌سرمایشی و ‌گرمایشی هستند را طراحی و تولید کردند همچنین این امکان فراهم شده که صنعتگران در داخل کشور محصولات خود را تولید کنند.

وی در ادامه افزود: قرار است شهرداری با توجه به نیاز و بودجه از محصولات نمایشگاه خرید کند و نکته جالب توجه اینکه در نمایشگاه امسال خط تولید اتوبوس های دوکابینه جدید ایجاد شده است.

تشکری هاشمی عنوان کرد: در سالنی که تولیدات شرکت های اتوبوس های درون شهری در معرض عموم به نمایش گذاشته شده، محصولات با کیفیت بهتری نسبت به گذشته طراحی و ساخته شده است. البته این نوید را می‌دهیم که نیاز ما از تولیدات داخل کشور تامین شود ضمن آنکه سازندگان داخلی با امید به آینده بهتر باید محصولات خود را تولید کنند. خوشبختانه سازندگان داخلی در تولید ‌محصولاتشان تلاش خوبی داشتند و این باعث می‌شود که نیاز کشور تامین شود تا وابستگی ها به تولیدات خارجی به حداقل برسد اما این بدان معنا نیست که نیاز کامل از وابستگی خارجی باشد.

تشکری هاشمی اذعان کرد: آنچه که در بخش اتوبوس تاکید ما بوده کیفیت رقابتی شرکت ها نسبت به سایر سازندگان است.

معاون شهردار بیان کرد: در حال حاضر تعداد 100دستگاه خودروی با استاندارد یورو5 (‌هیبریدی) به ناوگان تاکسی رانی اختصاص داده شده است که شرکت طرف قرار داد با تاکسی رانی در حال افزایش تاکسی های ‌هیبریدی است و پیش بینی می شود با حمایت دولت تعداد تاکسی های ‌هیبریدی تا پایان سال 4 رقمی شود.

وی در پایان در خصوص طرح کاهش عنوان کرد: در جلسه وزارت کشور که با حضور ‌وزیرمحترم تشکیل شد قرار بر آن شده تا زمانی که پلیس آمادگی کامل خود را نداشته باشد طرح کاهش اجرا نشود و طرح زوج و فرد به جای خود ‌باقیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار