آمار هولناک جنایات بی رحمانه صهیونیستها در سرزمینهای اشغالی

وزارت بهداشت فلسطین آمار دقیقی از جنایات بی رحمانه رژیم صهیونیستی در سرزمینهای اشغالی منتشر کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ازپایگاه خبری شبکه العالم، وزارت بهداشت فلسطین امروز آمار شهدا و مجروحان فلسطینی را که در اکتبر سال جاری میلادی (ماه گذشته) در کرانه باختری رود اردن یا غزه به ضرب گلوله صهیونیستها مجروح شده یا به شهادت رسیده اند، منتشر کرد.

بر اساس آمار این وزارتخانه، در ماه گذشته حدود 72 فلسطینی به شهادت رسیدند که یک چهارم آنها زن و کودک هستند. بیش از 2 هزار و 270 نفر نیز با گلوله های جنگی یا پلاستیکی مجروح و بیش از 5 هزار نفر بر اثر استنشاق گازهای سمی اشک آور دچار خفگی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین تعداد کودکان شهید را 15 نفر اعلام کرد که کوچکترین آنها یک نوزاد هشت ماهه بود. همچنین 200 مورد حمله صهیونیستها به کادر پزشکی و آمبولانسها نیز ثبت شده است.

طبق این آمار، 220 نفر از شهروندان در نتیجه حمله اشغالگران و شهرک نشینان دچار شکستگی عضو و جراحت شده اند. 20 شهروند نیز دچار سوختگی شدند و بیش از 5 هزار مورد خفگی در نوار غزه و کرانه باختری ثبت شده است.

صهیونیستها همچنین به 33 بنای دیگر فلسطینیان اخطار داده و در طول ماه اکتبر گذشته به ده خانواده حکم جابجایی اجباری دادند.  در عوض این صهیونیستها برای ساخت 597 واحد شهرک صهیونیست نشین مجوز صادر کردند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار