میرزا آقا بیگ:

انتظار حمایت بیشتری از وزارت ورزش داشتیم

رئیس انجمن راگبی گفت: با وجود اینکه راگبی یک ورزش المپیکی است مورد حمایت مسئولان ورزشی کشور قرار نمی‌گیرد.

حسن میرزا آقا بیگ در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان از کم توجهی مسئولان ورزشی کشور به رشته راگبی گلایه کرد و در این خصوص بیان کرد: ورزش راگبی از رشته‌های المپیکی است و طی چند روز آینده مرحله سوم مسابقات لیگ سهمیه المپیک با حضور ده تیم آسیایی در هنگ کنگ آغاز می‌شود و این در حالی است که وزارت ورزش به این رشته به عنوان یک ورزش المپیکی توجه نمی‌کنند.

وی افزود: کمک‌های وزارت ورزش برای راگبی تاکنون در حد تهیه بلیط برای اعزام ملی پوشان و برگزاری یک اردو 20 روزه بدون تدارکات بوده است و دیگر  امکانات را خودمان تهیه کردیم.

رئیس انجمن راگبی گفت: در کشور برای دیگر رشته‌های المپیکی هزینه‌های زیادی می‌شود و متاسفانه اکثر تیم‌ها  نیز نتیجه نمی‌گیرند در حالی که راگبی بدون امکانات و بازی‌های تدارکاتی راهی مرحله نهایی این مسابقات شدیم.

میرزا آقا بیگ افزود: از روز شنبه مسابقات هنگ آغاز می‌شود و ایران نیز در یک گروه سخت قرار گرفت در این  گروه هنگ کنگ میزبان نائب قهرمان آسیا است و سریلانکا نیز مقام سوم آسیایی را در کارنامه دارد و بازی اول تیم ملی مقابل این تیم است.

وی گفت: وضعیت تیم ملی با تلاش کادر فنی بسیار خوب است و امیدوارم با در یک رقابت سخت در این گروه از شایستگی‌های خودمان دفاع کنیم.

وی افزود: با تمریناتی که تیم ملی داشتند و با توجه به آمادگی‌شان برای شرکت در این مسابقات بسیار امیدوارم که ما لزی و فیلیپین را پیش رو برداریم و راه را هموارتر کنیم.

وی درباره شرایط تیم‌ها برای کسب سهمیه المپیک گفت: تیم‌های اول به طور مستقیم صعود می‌کنند و تیم‌های دوم و سوم به مرحله حذفی خواهند رفت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم بودم وزارت ورزش به راگبی توجه بیشتری می‌کرد و با حمایت‌های مادی و معنوی پشتوانه‌ای محکم برای تیم ملی بود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار