ادعای داعش: آماده بریدن سرِ صهیونیست‌ها هستیم

داعش با انتشار ویدیویی جدید با عنوان "پیام به تمامی یهودیان، نوادگان میمون‌ها و خوک‌ها،" رژیم صهیونیستی را به انجام حملات انتحاری تهدید کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه i24 ، گروه تروریستی داعش در پیامی ویدیویی به زبان عبری، رژیم صهیونیستی و یهودیان را به انجام حملات تروریستی و سربریدن آنها تهدید کرد.

در این ویدیو که در آن تصاویری از افراد نقابدار با مسلسل و چاقو به نمایش در آمده است، تروریست‌های داعش مدعی شدند آماده هستند "با کمک خدا" علیه رژیم صهیونیستی جنگ کنند.

 در این ویدیو که با عنوان " پیام به تمامی یهودیان، نوادگان میمون ها و خوک ها" منتشر شده است، یکی از تروریست ها داعش، که صورت خود را پوشانده می گوید، قصد دارد به فلسطین اشغالی بیاید و در آنجا دست به عملیات انتحاری بزند.

وی در این ویدیو گفت: ما از سرتاسر جهان برای سربریدن شما خواهیم آمد.

از سوی دیگر، داعش روز یکشنبه با انتشار ویدیویی در اینترنت، کشتن فعال سوری و دوست وی را که اجساد آنها را روز جمعه در جنوب ترکیه سربریده پیدا شد، بر عهده گرفت. در این ویدیو آمده است: " دولت اسلامی ابراهیم عبدالقادر  فعال سوری (20 ساله) و دوست وی، فارس حمادی را در شهر اورفه ترکیه پس از آنکه با صلیبی هاعلیه ما همدست شدند، به قتل رساند."

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۱۱ آبان ۱۳۹۴
اگه واقعاً مرد هستید بیاید راه نفوذ به اسراییل را از ایران یاد بگیرد بعد به جنگ اسراییل بروید ولی فکر کنم باز یه بازی سیاسی است صهیونیست می خواد بهره برداری کنه بدلیل شکست های اخیر داعشی ها در عراق وسوریه ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۱۱ آبان ۱۳۹۴
اگر خوب دقت كنيد چشمهاي نتانياهو از زير نقاب در اين ويدئو مشخص است.اون يكي كه تكون تكون ميخوره و گرد وگلنبه است فكر كنم شاه عربستان باشه چون از بازي با شمشير لذت ميبره.يكيشون هم كه دستشو بريده و ناشيه وزير امور خواجه عربستانه.اوني هم كه هوايي شليك ميكنه و فرياد مييكشه جرج بوشه.
آخرین اخبار