کرمانشاه؛

اولویت با اتمام طرح های نیمه تمام است

استاندار کرمانشاه گفت: باید زمینه ورود سرمایه گذاران را به استان تسهیل کنیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبر نگاران جوان از کرمانشاه؛ اسدالله رازانی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: در چند روز گذشته با تعدادی از سرمایه گذاران بخش های عمومی و خصوصی جهت اجرای پروژه های بزرگ و تاثیرگذار در استان مذاکراتی داشته ایم و قصد داریم زمینه ورود سرمایه گذاران را به استان تسهیل کنیم.

وی افزود: اعتبارات و منابع سرمایه گذاری دولت در کشور کاهش پیدا کرده، لذا دستگاه های اجرایی باید نهایت تلاش خود را برای جذب سرمایه گذاریبخش خصوصی بکار گیرند.

استاندارکرمانشاه اظهار کرد: اعتبارات محدود به نیازهای نامحدود اختصاص پیدا می کند، بنابراین باید ضمن تخصیص درست منابع، زمینه جذب سرمایه گذاری در استان بیش از پیش فراهم شود.

وی اضافه کرد: هزاران فرصت برای حرکت به سمت توسعه در استان وجود دارد که این موضوع نیازمند برنامه ریزی دقیق جهت شناسایی ظرفیت های موجود با استفاده از سرمایه گذاری های بخش خصوصی است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه بهره وری با مصرف و هزینه درست منابع محقق می شود، گفت: اولویت کار در جهت اجرای پروژه ها، اتمام طرح های نیمه تمام است و این موضوع را با جدیت در برنامه ریزی ها لحاظ خواهیم کرد، زیرا بعضی از پروژه ها زمان زیادی از آنها گذشته اما هنوز اجرایی نشده اند.

.برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید
 

انتهای پیام/گ

برچسب ها: کرمانشاه ، اولویت ، طرح ، نیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.