گزارش موسسه هنرمندان پیشکسوت در کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی

جلسه کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی با بررسی رخدادها و مسایل هنری روز و ارائه گزارش موسسه هنرمندان پیشکسوت شنبه نهم آبان ماه برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا جعفری جلوه در این جلسه با اشاره به اهمیت هنرمندان پیشکسوت گفت: قابلیت های فراوانی در هنرمندان پیشکسوت نهفته است که در حیطه های آموزش و تعلیم و تربیت نسل های بعد می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

سید عباس عظیمی؛ مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت نیز در این جلسه گفت: موسسه هنرمندان پیشکسوت بر اساس مصوبه سال 1385 شورای عالی انقلاب فرهنگی نیمه دوم سال 1391 بدون بودجه و اعتبار آغاز به کار کرد و با پیگیری ها و به پشتوانه هنرمندانی که هر کدام یک ظرفیت ارزشمند معنوی هستند فعالیت های خود را دنبال کرد.

عظیمی افزود: هدف موسسه هنرمندان پیشکسوت تکریم هنرمندان است و در حال حاضر 460 نفر از هنرمندان رشته های گوناگون هنری در موسسه عضویت دارند و امروز که به پشتوانه و همراهی هنرمندان ارزشمند کشورمان این موسسه معرفی شده است، موسسه به پوست اندازی نیاز دارد.

در ادامه این جلسه داریوش ارجمند و اکبر زنجانپور از هنرمندان پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون، محسن علی اکبری؛ عضو هیئت مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت و همچنين اعضای کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی نظرات خود را درباره این موسسه بیان کردند و مقرر شد در جلسات آینده کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز درباره موسسه هنرمندان پیشکسوت بحث و گفتگو شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار