آقای دبیر کل نگران فوتبال است آیا؟

فوتبال ملی و دعواهای پیش دبستانی

آنقدر که به دعواهای بچه گانه اسدی و کی روش پرداختیم اگر به تیم زیر 11 سال بها می دادیم 7 سال دیگرشاید یک مسی یا رونالدو داشتیم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در روز های اخیر که نه خیلی روز است که اسدی آمده است تا برای کفاشیان عصای دستی باشد اما با آمدنش خیلی هم فوتبال استوار نشد فقط دیالوگ هایی را شنیدیم که نشان داد چه انرژی مضاعفی به فوتبال اضافه شده است.

جای بسی تاسف است که در فدراسیون فوتبال اتفاقاتی رخ می دهد که با آینده یک مملکت بازی می شود.

مگر ما در راه جام جهانی نیستیم ؟مگر نه اینکه جام جهانی برای تمامی ملتها شیرین است ؟
آقای دبیر کل شما حرف هایتان اگر برای خودتان است که به خاطر فوتبال به خاطر این مردم دست بردارید از سر تیم ملی و کی روش و اگر حرف هایتان حرف آنهایی است که از دور ایستادند تا زمین خوردن فوتبال و کفاشیان را ببینند وای به حالت و وای به حال این فوتبال که دلمان برایش پر می زند.

بد است ابزار شدن در دست کسانی که از ابزارشان برای ...استفاده می کنند درست مثل چاقوست در دست خلافکار و یا پزشکی حاذق ...

ما که در حرفهای امروز و دیروز آقای دکتر اسدی و جناب کی روش ماندیم بالاخره فرگوسن و رحمتی و کمیته اخلاق و آل اشپورت و خنده های سرمربی ...

وظایف دبیر کل مشخص است برنامه های سرمربی واضح است اما این اختلاف اصلا شفاف نیست حق داریم شک کنیم که زبان کدام شیر پاک خورده ای در دهان دکتر است؟

دعوای کارلوس و علی رضا مثل دعوایی است که یک پدر با مربی کودکش کند یا برایش سنگ اندازی کند تا به مقصد نرسد آیا این خنده دار نیست.

بازی با گوام و ترکمنستان و هند به بازی با الفاظ شما در ،اما کره و ژاپن و استرالیا با این الفاظ و این ادبیات در فوتبال ما راهشان برای جام جهانی چه سهل است.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار