تیمی قدرتمند به تونس اعزام می‌کنیم

سرمربی تیم ملی وزنه برداری جوانان گفت: برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان که سال آینده در تونس برگزار می‌شود، یک تیم قدرتمند را راهی می‌کنیم.

سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه برداری جوانان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان سال 2016 (اواخر خرداد 95) در کشور تونس برگزار می‌شود، برای همین ملی پوشان از روز 18 آبان نخستین اردوی آماده سازی خود رادر تهران آغاز می‌کنند.
 
وی تصریح کرد: این اردوها به صورت مستمر تا آغاز این رقابت‌ها ادامه دارد. البته در فواصل آن مرخصی‌های 2- 3 روزه به ورزشکاران داده خواهد شد تا به نزد خانواده‌هایشان بروند و دیداری داشته باشند ولی تعطیلات طولانی نخواهیم داشت.
 
انوشیروانی در ادامه  گفت: متاسفانه به خاطر دوری چند ساله از میادین بین المللی در این رده افت داشته‌ایم و رکوردها پایین است اما تلاش می‌کنیم تا فرصت داریم به تقویت تیم بپردازیم و حضوری قدرتمند در این مسابقات داشته باشیم.
 
وی تاکید کرد: امسال جوانان کشورمان با ترتیب ناقص 4 وزنه بردار به رقابت‌های لهستان رفت و یک نقره و یک برنز کسب کرد و تیمی مقام نیاوردیم.
 
انوشیروانی اضافه کرد: هدف ما قبل از درخشش در مسابقات جهانی و آسیا پشتوانه سازی برای تیم ملی بزرگسالان در آینده است.
 
وی یاد آور شد: جوانان کشورمان شایسته این چند سال دوری از میادین بین  المللی نبودند، این رده حساس است و باید بیشتر به آن توجه شود.
 
انوشیروانی عنوان کرد:‌ در شهرستان نیز اردوی آماه سازی سطح دریا و ارتفاع هم خواهیم داشت.
 
*مرادی کار بلد و حرفه‌ای  است
 
سرمربی تیم ملی  جوانان در خصوص علی مرادی یادآور شد: رئیس جدید فدراسیون انسانی بزرگوار و کار بلد و حرفه‌ای است که از تمام ظرفیت‌ها برای پیشبرد اهداف خود در فدراسیون که همانا پیشرفت وزنه برداری و رساندن به تیم‌های دنیاست می‌باشد وی علاقه ویژه ای به این ورزش دارد.
 
وی خاطر نشان کرد: مرادی با قوت و روحیه بالایی به امور وزنه برداری می‌پردازد و برنامه ریزی خوبی برای این ورزش کرده است.

رئیس جدید در برخورد با مخاطب نیز خیلی خوب عمل می‌کند.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار