فلاح زاده:

حذف کردن تراکتور حیثیتی است

دروازه بان تیم فوتبال سایپا تهران گفت: پیروزی مقابل تراکتور سازی و حذف این تیم برای سایپا جنبه حیثیتی دارد.

حذف کردن تراکتور حیثیتی استحامد فلاح زاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد وضعیت خود پس از آسیب دیدگی از ناحیه کمر بیان کرد: با تلاش کادر پزشکی تیم سایپا مصدومیتم بر طرف شد و چند روزی است که تمرینات تیمی را آغاز کرده‌ام و در صورت تشخیص کادر فنی می‌توانم برابر تراکتور سازی به نارنجی پوشان کمک کنم.

وی درباره دیدار سایپا و تراکتور سازی در یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: با توجه به شکست مقابل تراکتور سازی در لیگ برتر که به هیچ وجه لایق آن نبودیم، دیدار جام حذفی برای سایپا جنبه حیثیتی دارد. در این بازی تا حدودی از لحاظ تاکتیکی حرف‌های تازه‌ای نسبت به آن شکست داریم و سایپا متحول شده به مصاف تراکتورسازی می‌رود.

وی افزود: کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا از اهداف باشگاه سایپا در فصل جدید است و از آن جایی که جام حذفی کوتاه ترین راه در مسیر دست یابی به  این هدف می‌باشد با تمام توان و تمرکز خود برای حذف تبریزی‌ها به میدان می‌رویم.

فلاح زاده ادامه داد: با حل شدن اختلاف سلیقه بین مدیریت و کادرفنی سایپا و پیروزی مقابل سیاه جامگان آرامش خوبی در مجموعه حاکم شده و با قدرت به کار خود ادامه می‌دهیم.

دروازه‌بان تیم سایپا درباره تقابل با محمدرضا اخباری دروازه بان فصل گذشته نارنجی‌ پوشان اظهار داشت: ما فصل قبل بدون هیچ مشکلی باهم در سایپا کارکردیم و رفاقت بین من و اخباری وجود دارد. تقابل خاصی در میان نیست و هر 2 برای پیروزی تیم خود تلاش می‌کنیم.

فلاح زاده در مورد آمادگی برای درخشش در صورت کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی گفت: اگر کادر فنی صلاح بداند و از من  در ترکیب استفاده کند برای پیروزی سایپا در تمام دقایق بازی و حتی ضربات پنالتی تلاش می‌کنم. چرا که به من این موضوع تا زمانی که در خدمت باشگاه باشم تعهد دارم.

وی در خصوص عملکرد راتکودویکوویچ دروازه بان بوسنیایی سایپا گفت: از لحاظ اخلاقی و حرفه‌ای گری نباید در خصوص عملکرد هم پست خودم نظر بدهم و بهتر است در این باره کادر فنی پاسخگو باشند.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار