موارد کاربردی از اسمارت فون اندرویدی پرو آیرون+تصاویر

اسمارت فون UMI Iron Pro از قاب فلزی تشکیل شده که با چند مشخصه امنیتی است مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان ، این دستگاه که از نظر قیمت در رده میانی ارزان قیمت قرار دارد با صفحه نمایش  5.5 اینچی از اسکنر اثرانگشت برخوردار است که تنها در 0.32 ثانیه قادر به شناسایی اثر انگشت است. در  پشت بدنه بر روی سنسور تشخیص هویت قرار گرفته است. سنسور Eyeprint ID از رگه های یونیک چشمان کاربر برای احراز هویت استفاده می کند.

بدنه دستگاه از جنس آلیاژ منیزیم-آلمینیوم بکار رفته در هواپیما است، دارای ضخامت بدنه 7.9 میلیمتر است و 148 گرم وزن دارد. برای گوشی 5.5 اینچی با رزولوشن 1080p از نوع LTPS و تراکم پیکسل 403ppi بد نیست.

این گوشی دو سیمکارته بوده و از شبکه 150Mbps LTE پشتیبانی می کند. یکی از اسلات های نانوسیم می تواند برای کارت های microSD تا ظرفیت 64 گیگابایت استفاده شود، البته اگر 16 گیگابایت حافظه داخلی کافی نیست. دیگر اپشن اتصالات شامل dual-band Wi-Fi a/b/g/n و USB Type-C است.
موارد کاربردی از اسمارت فون اندرویدی پرو آیرون+تصاویر

قلب تپنده این گوشی را تراشه MediaTek MT6753 با سه گیگابایت رم تشکیل داده است. تراشه دارای هشت هسته 1.3 گیگاهرتزی Cortex-A53 با گرافیک Mali-T720 GPU است. اندروید5.1 لالی پاپ بر روی ان اجرا شده، اما UMI Rootjoy اجازه می دهد تا شما میان تعدادی از پردازشگر ها از جمله CyanogenMod ،MIUI 6 ،Yun OS و غیره یکی را به دلخواه انتخاب نمایید.

موارد کاربردی از اسمارت فون اندرویدی پرو آیرون+تصاویر

در بخش عکسبرداری دارای دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی ساخت سونی با دو فلش LEDو لنزهای دارای دیافراگم f/2.0 به همراه دوربین 8 مگاپیکسلی OmniVision OV8858 با فلش و دیافراگم f/2.2 برای عکاسی سلفی در پنل جلو تعبیه شده است.
از دیگر قابلیت های این گوشی دارای تقویت کننده اختصاصی هدفون است که طبق ادعای شرکت سازنده تجربه فاقد نویزی را ارائه می دهد. مشخصه Skyline notification و باتری به ظرفیت 3,100mAh گوشی را فراموش نکنید.

موارد کاربردی از اسمارت فون اندرویدی پرو آیرون+تصاویر

این گوشی به ارزش 180 دلار در بازارهای جهانی فروخته می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار