وینکوف به ایران بازنگشت؛

بوکس بدون سرمربی شد/ مربی خارجی به ایران بر نمی‌گردد

سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان بعد از پایان قرارداد همکاریش به ایران بازنگشت.

بوکس بدون سرمربی شد/ مربی خارجی به ایران بر نمی‌گرددبه گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قرارداد سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان پایان یافت، قراردادی که هزینه 60 میلیون تومانی برای کشورمان داشت و بالاخره این همکاری بدون دستاورد برای بوکس کشورمان پایان پذیرفت و ولادیمیر وینکوف بوکس ایران را ترک کرد.
 
در روزهایی که بوکس ایران در حال آزمون و خطا کردن بود شاید می توانستیم با یکی از مربیان داخلی ادامه دهیم.
 
وینکوف در بدترین زمان ممکن به ایران آمد و رد حالی که اکثر مشتزنان کشورمان زیر نظر اکبر احدی تمرین می کردند نمی‌توان از این مربی انتظار معجزه داشت.
 
حال فدراسیون در 10 ماه مانده به رقابتهای المپیک بوکس ایران نیازمند سرمربی داخلی است، سرمربی که بتواند به درد فدراسیون بخورد و با حاشیه‌های گاه و‌ بیگاهش جلوی موفقیت بوکس را در راه المپیک نگیرد.
 
ایران پتانسیل های زیادی برای موفقیت در این رشته دارد و تاکنون توانسته سهمیه المپیک را توسط احسان روزبهانی بدست آورد و انتظارات از این ورزش در المپیک بدست آوردن سهمیه های بیشتر است، نمی‌توان در بوکس به این تک سهمیه ها اکتفا کرد و این ورزش باید مدال های متعددی را در المپیک بدست آورد.
 
حال باید انتظار کشید تا رئیس فدراسیون هر چه سریعتر تکلیف سرمربی این رشته را مشخص کند تا فرصت حضور در رقابت‌های چین را از دست ندهیم و در سرزمین اژدها تکلیف سهمیه های ایران در المپیک را مشخص کنیم.
 
نباید چهار ماه دیگر دست روی دست گذاشت و در فکر یک مربی خارجی دیگر بود تا پس از آمدن این مربی بوکسورهایمان را به آن معرفی کنیم عملا فرصتی برای این کار نمانده است و فدراسیون نشین‌ها باید راهکاری داخلی را پیش رو این رشته بگذارند.
 

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار