ساری؛

سیاه پوستان آمریکایی ، علاقمند به روی آوردن به دین اسلام

یک روز نامه نگار آمریکایی گفت: سیاه پوستان آمریکایی علاقمند به روی آوردن به دین اسلام هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، یکی از روزنامه نگاران ایالت متحده آمریکا در جلسه بررسی خشونت گرایی پلیس آمریکا علیه سیاه پوستان در دانشگاه آزاد اسلامی ساری با بیان اینکه دین اسلام در حال توسعه و گسترش است، گفت: سیاه پوستان آمریکایی علاقه مند به روی آوردن به دین اسلام هستند.

خانم نیسا ایسلام محمد با اشاره به اینکه در ایالت متحده آمریکا مسلمانان را تروریسم می شمارند، افزود: به نظر آن ها ایرانی ها تروریسم هستند و می گویند 82 درصد جرائم متعلق به سیاه پوستان است در حالی که 52 درصد از جرائم متعلق به سیاه پوستان است.

این روزنامه نگار آمریکایی با تاکید بر اینکه به دنبال عدالت هستند، یادآور شد: در کشور ما به مسلمانان برچسب تروریسم می زنند ولی ما به مبارزات خود ادامه می دهیم تا به پیروزی برسیم.

یکی از استادان دانشگاه علوم سیاسی و مجری رادیوی ایالت متحده آمریکا هم در این نشست گفت: این که ایرانیان به سیاه پوستان اهمیت می دهند قابل قدردانی است.

آقای ویلمر لئون افزود: در ایالت متحده آمریکا با قرار دادن آمریکا در پایین هرم می خواهند نشان دهند که سیاه پوستان را به عنوان انسان قبول ندارند.

به گفته وی؛ در واقع نباید به رنگ پوست اشاره داشت و فقط بشر دوستی دارای اهمیت است.

این مجری رادیوی ایالت متحده آمریکا افزود: در ایالت متحده هنگامی که سیاه پوستان را می بینند به چشم دشمن به آنها نگاه می کنند و آنها را انسان نمی دانند.

ویلمر لئون با بیان اینکه آن ها خیلی راحت سیاه پوستان بی گناه را در خیابان ها به قتل می رسانند، تصریح کرد: مسئله تبعیض نژادی تا جایی ادامه دارد که در فرهنگ مردم ایالت متحده نهادینه شده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام / ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.