شهرکرد؛

دعوت برای حضور در تظاهرات یوم الله 13 آبان

سازمان بسیج مداحان استان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه ای از آحاد مردم برای حضور در تظاهرات استکبارستیزی یوم الله 13 آبان دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ متن کامل بیانیه سازمان بسیج مداحان استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت فرارسیدن یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، به شرح ذیل منتشر شد:

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تجلی تمام نمای استکبار ستیزی ملت های آزادی خواه عالم است و یوم الله سیزدهم آبان ماه یادآور طنین فریادهای عدالت خواهی و مبارزه با ظلم و استبداد و استکبار بت‏شکن زمان حضرت امام خمینی (ره) علیه نظام سلطه است که با سرخی خون پاک و مطهر شهدای دانش آموزی که به دست رژیم منحوس و وابسته پهلوی در مقابل دانشگاه تهران به شهادت رسیدند، آغشته گردید.

تسخیر و فتح ظفرمندانه لانه جاسوسی ایالات متحده امریکا توسط دانشجویان انقلابی پیرو خط امام (ره) در سال 1358 که خمینی کبیر آن را انقلاب دوم نامید، انقلاب اسلامی ایران را در راه مبارزه تمام عیار با استکبار جهانی جان دوباره بخشید.

تاریخ معاصر ایران اسلامی از کامل‏ترین مصادیق استکبار یعنی رژیم ایالات متحده امریکا رویکردی جز خصومت، استعمار، چپاول و دشمنی و خدعه و توطئه به یاد نداشته است. چه کسی می تواند جنایات امریکای پلید را در حق ملت ایران بخصوص از بعد از انقلاب تا کنون نادیده بگیرد؟ این جرثومه فساد و تروریست بالفطره به قدری برملل مظلوم جهان جنایت مرتکب شده که در یک روز و چند روز و در سطح یک کنفرانس و یک دادگاه نمی توان موارد نقض حقوق بشر و جنایاتش علیه بشریت را احصاء کرد و هر عالِم منصفی در عالَم خصومت تمام نشدنی این رژیم را با ماهیت و هویت جمهوری اسلامی ایران و طبیعت و ذات استکباری شیطان بزرگ به آشکارا تشخیص می دهد .

مادامی که جبهه مستضعفین عالم به رهبری جمهوری اسلامی، ایستادگی بر مواضع حق اسلامی در مخالفت با نظام سلطه و زیاده خواهی وچپاولگری ملت های ضعیف، سرکوب کشورهای مستقل و حمایت بی چون و چرا از رژیم غاصب صهیونیستی اصرار دارد. دشمنی جبهه مستکبرین به سرکردگی امریکای جهانخوار ادامه خواهد داشت.

جهانیان آخرین نمونه خصومت و دشمنی این رژیم را در نحوه رفتار و گفتار دولتمردان امریکایی و فریب کاری، نقض عهدهای مکرر و اتخاذ دیپلماسی نوین زورگویانه در مسئله هسته ای و مذاکرات طولانی و ملال آور آن نظاره گر بودند و البته تکلیف مساله مبارزه با استکبار بعد از مذاکرات هسته ای روشن است و به فرموده رهبری معظم انقلاب اسلامی  مبارزه با استکبار و نظام سلطه، براساس مبانی قرآنی، هیچ‌گاه تعطیل‌پذیر نیست .

جامعه مداحان بسیجی و هیئات مذهبی و انقلابی و شعرای آیینی استان چهارمحال و بختیاری ضمن تسلیت ایام عزاداری و سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) به امت عزادار اسلامی و دعوت از آحاد عاشقان و ارادتمندان و عزاداران حسینی جهت حضور در آئین‌های ویژه «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» با زبان و قلبی ولایی اعلام می دارد؛ در روز 13آبان فریاد عدالتخواهی و استکبار ستیزی خود را با شعارهای «هیهات‌منا الذله»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و طنین روح‌نواز «لبیک یا حسین» به گوش جهانیان خواهند رساند و تا تسخیر تمامی لانه های جاسوسی و معابر نفوذ امریکا و استکبار جهانی لحظه ای آرام نخواهند گرفت و تحت لوای پرچم ولایت، به فرمان مولا و ولی خود امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) آماده آفرینش عاشورایی دیگر در برابر یزیدیان زمان خواهند بود.

ملت عاشورایی و رشید ایران اسلامی در 13 آبان ماه نشان خواهد داد که برای پاسداری از انقلاب اسلامی که ریشه در عاشورای حسینی داشته و استمرار نهضت کربلا و پیگیری آرمان‌های بلند آئین پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) تلقی می‌شود لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد که حاصل آن بی‌تردید فائق آمدن سپاه حسین  زمان بر اردوگاه امویان دوران خواهد بود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.