جهانیان: باشگاه استقلال 13 آبان را گرامی می‌دارد/ باید به زیبایی‌های دربی بیاندیشیم

سخنگوی باشگاه استقلال با بیان اینکه این باشگاه روز مبارزه با استکبار جهانی را گرامی می‌دارد، تاکید کرد باید به زیبایی‌های دربی 81 اندیشید.

شهاب جهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: همیشه خوب است حرمت‌ها حفظ شوند. بازیکنان و مسئولان باشگاه‌های بزرگ فوتبال کشور، جایگاه‌های مشخصی دارند و باید احترام هر دو سرجای خود بماند. نباید مصاحبه‌ها، اظهارنظرها و بیانیه‌هایی منتشر شود که هواداران دو تیم را دل‌چرکین کند و مسئولان و بازیکنان باید خویشتن‌دار باشند.  

سخنگوی باشگاه استقلال با اشاره به بازی فردای استقلال در جام حذفی مقابل فولاد خوزستان توضیح داد: فردا بازی بسیار مهمی پیش روی استقلال است. ما جام حذفی را جدی گرفته‌ایم و امیدوارم هواداران هم چنین حسی داشته باشند. آنها سرمایه‌های اصلی استقلالند و امیدوارم فردا تیم خود را تنها نگذارند تا تیم هم نتیجه خوبی بگیرد و به دور بعد صعود کند.   

جهانیان همچنین با تاکید بر اهمیت 13 آبان، روز دانش‌آموز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز مبارزه با استکبار جهانی گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال، این روز ارزشمند را در تاریخ معاصر کشور گرامی می‌دارد و آن را به ملت شریف و بزرگوار ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کند.   

وی همچنین اضافه کرد: از مجریان محترم برنامه‌ها می‌خواهم از آنجا که تریبون در اختیار دارند و شخصیت‌های شناخته شده‌ای به حساب می‌آیند، خویشتن‌دار باشند و احترام چهره‌های ورزشی و فرهنگی را حفظ کنند. 

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.