13 آبان برگی زرین در تاریخ انقلاب اسلامی

وزیر آموزش و پرورش در پیامی به مناسبت روز دانش آموز گفت: سیزدهم آبان برگی زرین از تاریخ انقلاب اسلامی است که به دلهای مومنان‌، جسارت، استکبار ستیزی و درس بزرگ دلیری آموخت.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح امروز مراسم زنگ ملی استکبار ستیزی در دبیرستان شاهد فتح برگزار شد و وزیر آموزش و پرورش پیامی را ابلاغ کردند. 

علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش گفت: سیزدهم آبان‌ ماه در تقویم رسمی کشور ما جایگاه ویژه‌ای دارد در تاریخ پر فراز و نشیب کشورمان این روز شاهد تبعید سر سلسله بیدار دلان و نادره روزگاران حضرت امام ره بوده است و با اغتنام فرصت به روان پاک روح خدا و همه جانهای خدایی به ویژه شهدای دانش‌آموز که بیداری توام با آزادی معنوی و اجتماعی و خواست رهایی از یوق استکبار را برای ما به ارمغان آوردند و استقلال و جمهوری اسلامی را به ما ارزانی بخشیدند درود می‌فرستیم. 

وزیر آموزش و پرورش افزود: فرزندان عزیزم در تاریخ ایران سرافراز 13 آبان از جمله روز روشنی است که جاودان خواهد ماند زیرا در این روز بود که دانش‌آموزان فداکار به همه نشان خواهیم داد که با توکل به خدا و اتکا نفس می‌توان در برابر هر طاغوتی ایستاد. 

فانی اظهار داشت: سیزدهم آبان برگی زرین از تاریخ انقلاب اسلامی که به دلهای مومنان ، جسارت استکبار ستیزی و درس بزرگ دلیری آموخت. 

وی عنوان کرد: فرزندانم دانش‌آموزان آقا و شجاع همواره در حق‌طلبی،‌ دفاع از مظلوم نقشی فعال ایفا کردند این جانب ضمن دعوت از دانش‌آموزان،‌ معلمان، و اولیاء محترم برای حضور در مراسم یوم‌الله 13‌ آبان از شما آینده‌سازان ایران می‌خواهم که همواره روحیه حقیقت جویی، ظلم ستیزی، عدالت طلبی و مبارزه با استکبار را در دل و جان خود بیدار نگه دارید.

وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: در پرتو رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و توصیه‌های رئیس جمهور محبوب در ترویج گفتمان استکبار ستیزی و عدالت محوری به منظور تحقق صلح و زیستن در دنیایی سرشار از نشاط و امید و آری از جنگ و خشونت تلاش و کوشش کنیم. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار