مجمع سالیانه فدراسیون دوچرخه سواری برگزار شد

مجمع سالیانه فدراسیون دوچرخه سواری برگزار و عملکرد سال 93 این فدراسیون مورد بررسی قرار گرفت.

مجمع سالیانه فدراسیون دوچرخه سواری برگزار شد
به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواران در جمع خبرنگاران در خصوص عملکرد سال ۹۳ ضمن گرامیداشت روز ۱۳ آبان و تسلیت برای شهدای این روز گفت: با توجه به عملکرد سال ۱۳۹۳ و بر اساس قانون و مقررات مطرح شده دیش رفته ایم.

وی افزود: در عملکرد سال ۹۳ اتفاقات خوبی افتاد که یکی از آنها برگزاری مسابقات لیگ بود ک لیگ برتر رادر سال ۹۳ در بخش آقایان با ۱۴ لیگ برتر و ۱۰۸ ورزشکار و در بخش بانوان با ۱۲ لیگ و ۹۶ ورزشکار مار خود را آغاز کرد و به این صورت کلیه مسابقات در رده ها و جنسیت های مختلف برگزار شد.

 قمری در ادامه بیان کرد :از تیم های باشگاهی،تیم کنتینال تال کویر و پتروشیمی و شهرداری عناوین خوبی در مسابقات کسب کردند و در مجموع ۱۵۸ مسابقه در سال ۹۳ برگزار شد و ۳.۴ وقت مفیدمان صرف ورزشکاران شد که به این صورت نتایج خوبی کسب کردیم.

وی خاطر نشان کرد:هر رکابزنی که در فصل بعدی انتخاب کرده ایم با توجه به کارنامه یکساله ای که داشت او را برگزیدیم.

وی تصریح کرد:در مسابقات قزاقستان با یک اردوی منسجم ۶ مدال کسب کرده ایم و در بازی های آسیایی عملکرد تیم کنتینال تال ضعیف بود که با برنامه ریزی منسجم و اردوهای کیفی سه مسابقه موفق داشتیم و پیش بینی ۳ مدال کرده بودیم که موفق به کسب یک مدال طلا،یک مدال نقره و یک برنز شدیم .

 قمری در خصوص استعداد یابی که تا به حال در دوچرخه سواری صورت گرفته بیان کرد:در بخش استعداد یابی با برنامه ریزی پیش رفته ایم و با حضور محمد دانشور در سه کاپ جهانی امتیازات خوبی جمع آوری شد که در مسابقات تایلند توانستیم سه مدال کسب کنیم و با برنامه ریزی متعدد در سال ۹۳ کارنامه خوبی به دست آوردیم و در مجموع رتبه ۱۴ را کسب کردیم.

قمری در ادامه تاکید کرد: در بخش فرهنگی یادواره شهدای ورزشکار تهیه شد و با رقابت‌های  بین حامیان مالی صورت گرفت توانستیم در رشته المپیکی فعالیت کنیم.

قمری در خصوص دوپینگ تاکید کرد: در این بخش مبارزات و اتفاقات خوبی افتاد و حمایت‌هایی که صورت گرفت باعث شد مشکلات‌ ما کمتر شود.

در خصوص مشکلات سند فدراسیون خاطرنشان کرد: سند فدراسیون سال‌های زیادی به نام یکی از همکاران بود و مشکلات قانونی که وجود  داشت با تلاش فراوان توانستیم کارهای زیادی برای تغییر سند با فدراسیون انجام دهیم.

رییس دوچرخه سواری فدراسیون افزود: تیم دوچرخه‌سواریBMX  نیز در حال راه‌اندازی در مجموعه آزادی در یک هشت‌‌هزار متری است و مقرر شده که فدراسیون نیز برای بررسی فعالیت رکابزنان  به آزادی تغییر مکان دهد.

در ادامه این جلسه، عملکرد مالی فدراسیون مطرح شد و در مجموع هزینه‌های سال 1393 فدراسیون دوچرخه‌سواری بیست و یک میلیارد و نهصد و نود و نه میلیون و نود و دو هزار و صد و دوازده ریال بوده است.

منکرفی بازرس فدراسیون در ادامه اظهار کرد: همه برنامه‌ها با سیستم حسابداری نقدی بوده و هیچ گونه مغایرتی مشاهده نمی‌شود و تنها مورد آن یک دستگاه آپارتمان بوده است که مطلق به فدراسیون است، اما  به نام رییس فدراسیون ثبت شده و پیگیری‌های انجام شده محدودیت آن نیز، کم شده است.

وی خاطرنشان کرد: در بخش بازاریابی تلاش کردیم قراردادها درآمدزا باشد و برنامه راهبردی فدراسیون فاقد مشکل مالی بوده است و تلاش مؤثری در کسب درآمد شده و از سویی فعالیت‌های زیادی برای احداث راه‌اندازی پیست‌های استاندارد شده است.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار