سنندج؛

برگزاری رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در مریوان

فرمانده سپاه پاسداران مریوان ازبرگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس به منظور آزمایش میزان آمادگی رزمی و همچنین افزایش توان بسیجیان این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،حبیب عیسی‌زاده گفت: در راستای آمادگی رزمی و توانایی بسیجیان این شهرستان امروز و فردا رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این رزمایش به مدت دو روز و در راستای سازماندهی، آموزش و تکمیل و توسعه یک به سه در زمان رزم و همچنین مردمی نمودن دفاع و با شرکت گردان های عاشورا برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه پاسداران مریوان بیان کرد:بکارگیری ظرفیت‌های ملی و محلی را از جمله اهداف برگزاری این رزمایش عنوان کرد و اظهار داشت: پایان ناپذیری بنیه بسیج، سازماندهی و تکمیل توسعه رزم و خدمات رزم از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش است.

عیسی‌زاده گفت: در این رزمایش، گردان‌های بیت‌المقدس، دفاع از کوی و برزن، عملیات پاکسازی و مأموریت پدافند غیرعامل و امداد و نجات را تمرین می کنند.

وی ادامه داد: فراخوان و آموزش گردان‌های بیت المقدس همراه با راهپیمایی، فراخوانی، آموزش و تست آمادگی جسمانی گروهانی گردان‌های بیت‌المقدس از جمله اقدامات قبل از رزمایش بوده است.

عیسی‌زاده گفت: اجرای آمادگی عرضی ارگان گردان‌های بیت‌المقدس، اجرای میدان تیر گردان‌های بیت‌المقدس و همچنین اجرای آموزش رفع کمبود گردان‌های بیت‌المقدس از دیگر اقداماتی است که قبل از رزمایش توسط گردان‌های حاضر اجرا شده است.

وی با تاکید بر اهمیت تقویت و ارتقای توان نیروهای بسیج سپاه پاسداران مریوان عنوان کرد: بسیجیان با خودسازی و انجام تمرینات تاکتیکی و رزمی می‌توانند گامی چشمگیر در راستای عمق بخشی به فاز داخلی سپاه بردارند.

فرمانده سپاه پاسداران مریوان در پایان میزان آمادگی نیروهای بسیجی شهرستان را قابل قبول توصیف نموده و گفت: در این چنین رزمایش‌هایی علاوه بر افزایش میزان توانمندی‌های نیروهای بسیج می‌توان میزان امادگی این نیروها را بهتر و بیشتر از گذشته نمود.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.