گرند پریکس فوتسال؛

جشنواره گل ایران مقابل آنگولا/ صعود تیم ملی به نیمه نهایی گرندپریکس

تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود در مسابقات گرندپریکس برزیل تیم آنگولا را با نتیجه 7 بر صفر در هم کوبید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تورنمنت تدارکاتی گرندپریکس برزیل در سال 2016 با برگزاری رقابت های روز دوم پیگیری شد، در این روز تیم ملی فوتسال ایران با برتری پرگل مقابل آنگولا مجوز صعود به دور دوم مسابقات را کسب نمود.

تیم ایران که در نخستین دیدار تیم کلمبیا- گربه سیاه همیشگی خود را شکست داده بود در دومین بازی از ساعت 1:30 دقیقه بامداد به وقت ایران مقابل تیم آنگولا قرار گرفت.

محمد ناظم الشریعه برای شروع این بازی سپهر محمدی و حمید احمدی، محمد طاهری، علی اصغر حسن زاده و حسین طیبی را به بازی فرستاد و در همان نیمه اول تیم آنگولا که با ترکیبی جوان پای به مسابقات گذاشته بود اسیر قدرت ایران شد و با پذیرش چهار گل تا حد زیادی از شکست مطمئن شد.

بازیکنان جوان آنگولا در نیمه اول با دوندگی فراوان سعی در مقاومت مقابل ایران داشتند اما نتوانستند توفیقی کسب کنند و بازنده این نیمه بودند، اما در آغاز نیمه دوم استحکامات دفاعی تیم آنگولا جواب داد و این تیم توانست 14 دقیقه دروازه خود را بسته نگه دارد اما فشار تیم ایران در نهایت موجب فروریختن دروازه این تیم شد تا با زدن سه گل دیگر با حساب 7 بر صفر برنده بازی باشد.

گل های تیم ایران را در این بازی فرهاد توکلی 2 بار در دقایق 9 و 36، علی اصغر حسن زاده 2 بار در دقایق 13 و 39 و قدرت بهادری دقیقه 7، احمد اسماعیل پور 15 و حمید احمدی 34 به ثمر رساندند.
تیم ملی فوتسال ایران با این برد و کسب 6 امتیاز از دو بازی صعودش را به دور دوم مسابقات قطعی کرده و امشب از ساعت 22:30 به وقت ایران در آخرین بازی گروهی به مصاف اروگوئه می رود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار