جهانداری پس از استعفا:

استقلال به من اختیار تام نداد

مدیرعامل مستعفی باشگاه استقلال اهواز مدعی شد که در این باشگاه اختیار تام نداشته است.

استقلال به من اختیار تام ندادبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ساعتی پیش ارسطو جهانداری از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال اهواز استعفا داد.
 
جهانداری درباره علت جدایی‌اش از استقلال اهواز گفت:من با  هدف کمک به استقلال اهواز به این باشگاه بزرگ و محبوب آمدم چون باشگاه در بحران بود اما وقتی به اینجا رسیدم دیدم کسی به حرف‌هایم گوش نمی‌دهد و محسن ملکی( مالک باشگاه) در کارهای من دخالت می کند زمانی که متوجه شدن کارهایم اجرا نمی‌شود و بودنم تاثیری ندارد تصمیم گرفتم از استقلال اهواز جدا شوم.
 
وی اظهار کرد:من به عنوان مدیرعامل، اختیار تام نداشتم، استقلال اهواز می توانست، در تعطیلات و نیم فصل تغییراتی را صورت دهد و خود را تقویت کند، که در لیگ برتر باقی بماند، اما هیچ یکی از این‌ها رخ نداد و من هم استعفا دادم.
 
اگر پسر ملکی نباشد بر می‌گردم
 
جهانداری در ادامه از امکان بازگشتنش خبر داد و گفت:اگر محسن ملکی در کار مدیرعامل دخالت نکند و شرایط فراهم باشد، باز هم به باشگاه استقلال اهواز بر می گردم.
 
لازم به ذکر است که جهانداری تنها دو هفته به عنوان مدیرعامل در باشگاه استقلال اهواز فعالیت کرده است از کارون یعقوبی به عنوان گزینه جانشین استقلال اهواز یاد می شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: جهانداری ، استقلال ، ملکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار