تلاش بی‌وقفه صهیونیست‌ها برای لغو برچسب‌گذاری کالاهای تولیدی شهرک‌نشینان

فرستادگان وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با سفر به اتحادیه اروپا تلاش می‌کند سران اروپایی را به لغو برچسب‌گذاری بر کالاهای تولید شده بوسیله شهرک‌نشینان ترغیب کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه صهیونیستی جروزالم پست؛ "دیوید مازر" و "الون اوشپیز،" دو فرستاده ویژه وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، همراه با هیاتی از دیپلمات‌ها در سفر به اروپا چند دیدار رسمی با مقامات اروپایی انجام دادند تا آنها را به لغو تحریم علیه کالاهای تولید شده در شهرک‌های صهیونیست‌نشین ترغیب کنند.
 
مقامات صهیونیست در نشست کمیسیون اروپا شرکت کردند و از حاضران خواستندبرچسب‌گذاری کالاهای تولید شده بوسیله شهرک‌نشینان را لغو کنند. آنها امیدوارند در چند روز فرصت باقیمانده تا اجرای قانون برچسب‌گذاری، با مقامات اروپایی به تفاهم برسند. نمایندگان رژیم صهیونیستی مدعی شدند اجرای این طرح ممکن است بر روابط تل‌آویو و اتحادیه اروپا اثر منفی بگذارد.  
 
مقامات صهیونیست برای نشان دادن نارضایتی خود از این اقدام، در برخی موارد حضور خود در نشست‌های اروپایی را لغو می‌کنند. "آفیر آکانیس،" وزیر علوم، فن‌آوری و فضای رژیم صهیونیستی برنامه حضور خود در یک مجمع علمی اتحادیه اروپا را لغو و دلیل آن را اعتراض به قانون برجسب‌گذاری کالاهای صهیونیستی اعلام کرد.
این مقام صهیونیست مدعی شد: ماجرای برچسب‌گذاری‌ها نشان‌دهنده استمرار ذهنیت سیاه اروپا در قبال یهودیان است. عده‌ای از گذر تاریخ هیچ درسی فرا نگرفتند.
 
زمان برچسب‌گذاری‌های اتحادیه اروپا هنوز به طور دقیق مشخص نشده است؛ اما می‌تواند در هفته‌های آینده و حتی روزهای آتی صورت بگیرد.


انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار