شیراز؛

دستگيری سارقان احشام در فسا

فرمانده انتظامی شهرستان فسااستان فارس از دستگيري سارقان احشام در آن شهرستان و كشف 15 راس گوسفند از آنها خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ علی شیبانیان گفت: ماموران هنگام گشت زنی به یک دستگاه خودرو پژو 405 به سرنشینی سه نفر مشکوک و زمانی كه قصد متوقف كردن خودرو را داشتند راننده بدون توجه به دستور ایست ماموران اقدام به فرار كرد.

وی ادامه داد: پس از مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف، راننده و دو سرنشین دیگر آن دستگیر شدند و مشخص شد خودرو حامل 15 راس گوسفند است كه داخل صندوق عقب وروی صندلی خودرو پژو جا داده شده اند.
فرمانده انتظامی شهرستان فسا در تحقیقات انجام شده از متهمان دستگیر شده مشخص شد، آنها تعداد 15 راس گوسفند را از شهرستان داراب روستای قلعه بیابان سرقت كرده و با خودرو پژو آنها را حمل می كردند.

سرهنگ شیبانیان بیان كرد: سارقان دستگیر شده در بازجویی های اولیه به چند فقره سرقت دیگر احشام طی یک ماه گذشته در شهرستان های فسا و داراب اقرار كردند كه تحقیقات از آنها جهت كشف سرقت های احتمالی دیگر ادامه دارد.

وی به سارقان و کسانی که قصد برهم زدن نظم و امنیت مردم را دارند هشدار داد، چشمان تیز بین پلیس در کمین آنها است و این افراد را دستگیر و به مراجع قضایی تحویل خواهد داد.

انتهای پیام


برچسب ها: دستگیری ، سارقان ، احشام ، فسا ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.