احسانی: دوره های مختلف آموزشی با همکاری فیفا برای بانوان برگزار می شود

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: در راستای توسعه فوتبال بانوان کلاسهای آموزشی مختلف بین المللی را به صورت کوتاه مدت برگزار می کنیم.

به گزراش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محمد احسانی، رییس کمیته آموزش فدراسیون گفت: با توجه به اینکه در بخش فوتبال و فوتسال بانوان نیاز داشتیم تا دوره های بین المللی مختلفی را برگزار کنیم و همچنین با توجه به محدودیت هایی که وجود داشت، سعی کرده ایم تا دوره های کوتاه مدت 5 یا 6 روزه را در راستای آموزش به روز فوتبال، فوتسال، بدنسازی و دروازه بانی برگزار کنیم.

وی افزود: پس از برگزاری دوره بدنسازی با همکاری فیفا در ماه گذشته، اواخر این ماه نیز دوره دروازه بانی فیفا برای فوتبال بانوان را برگزار خواهیم کرد تا مربیان خوبی را در این زمینه تربیت کنیم و بتوانیم با آموزش این مربیان، در نهایت دروازه بانان خوبی را برای فوتبال و فوتسال کشور تربیت کنیم.

رئیس کمیته آموزش در ادامه بیان کرد: در همین راستا پس از حضور مسئولین فدراسیون نروژ، قرارداد همکاری دو جانبه را در راستای توسعه فوتبال پایه بانوان بستیم تا بتوانیم به اهداف خود برسیم. متاسفانه در بخشی از برنامه های آموزشی خود به دلیل مشکلات و محدودیت هایی که وجود دارد، عقب هستیم اما با امضاء تفاهم نامه با کشورهای مختلف، این مشکل را رفع خواهیم کرد. ما به زمان نیاز داریم تا خواسته های مربیان در بخش بانوان را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: سعی می کنیم با کشورهای آلمان، اسپانیا و ایتالیا در راستای توسعه فوتبال بانوان تفاهم نامه داشته باشیم همانطوری که در سال گذشته نیز با مدرس آلمانی، دوره مربیگری فوتبال برای بانوان برگزار کردیم. از استانها می خواهم که در زمینه تربیت مربی فعالیت های خود را بیش از پیش کرده و بتوانیم با تحت پوشش قرار دادن آنها، زمینه ساز موفقیت در بحث آموزشی باشیم.



*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار