کرمان؛

مستند عطای پهلوان در کرمان ساخته می شود

همایش نکوداشت عطا احمدی اول آذر ماه مصادف با هشتادمین سالگرد تولد عطا احمدی در کرمان برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی استانداری ، محسن بیگی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان هدف از برگزاری این همایش را تجلیل از خدمات عطا احمدی و زنده نگه داشتن تفکر و روش کاری وی عنوان کرد.

وی افزود: کلیات کار آماده است و یکشنبه اول آذر ماه این مراسم با حضور مسئولین استان، خیرین مدرسه ساز، کارگران، پیمانکاران و همراهان عطا احمدی در تالار اجتماعات دانشگاه فرهنگیان واقع در میدان خواجو ابتدای خیابان سرباز برگزار می گردد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت:ستاد همایش به ریاست ذکا اسدی معاون سیاسی و امنیتی استانداری برگزار شده و هماهنگی های لازم انجام یافته و همچنین در حاشیه مراسم تالار اجتماعات دانشگاه فرهنگیان(پردیس خواجه نصیرالدین طوسی) به نام پهلوان عطا احمدی با ظرفیت 650 نفر افتتاح خواهد شد.

وی از رونمایی کتابهایی که در وصف عطا احمدی نگاشته شده است خبر داد و گفت: رونمایی از اثرهای هنری همچون پته، خوشنویسی، تهذیب، مس، نقاشی و رونمایی از تندیس و سایت پهلوان عطا احمدی نیز از برنامه های جانبی این همایش است.

وی همچنین از ساخت مستند تلویزیونی عطای پهلوان ، ساخت و پخش آهنگ خیرین مدرسه ساز در آینده نزدیک خبر داد و گفت: یکی دیگر از کارهای ماندگار در خصوص تجلیل از اقدامات این پهلوان نام گذاری خیابانی در کرمان به نام عطا احمدی است که توسط شهرداری کرمان انجام می گیرد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: مستند ، عطا احمدی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.