ساری؛

ساری میزبان نخستین استارتاپ اسپارک مازندران

نخستین استارتاپ اسپارک ٢٤ آبان در استان مازندران را دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری برگزار می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ مدیر مرکز رشد فناوری اطلاعات در صنعت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری روز شنبه با اشاره به برگزاری استارتاپ اسپارک، هدف از برگزاری این رویداد را نزدیک کردن کارآفرینان موفق در حوزه فناوری اطلاعات کشور با استعدادهای بومی در جهت شناسائی ظرفیت­ها و معرفی کارآفرینان عنوان کرد.

محمدزاده گفت: این برنامه در راستای تحقق ظرفیت­ها در حوزه اقتصاد دانش بنیان و ایفای نقش متخصصان و استعدادها در جهت ایجاد اشتغال و توسعه کارآفرینی در سطح استان است.

وی افزود: در این جلسه ناصر غانم زاده مربی و مشاور کارآفرینی سخنرانی خواهد کرد و همایش با بحث و گفت وگو با کارآفرینان مطرح حوزه فناوری اطلاعات کشور و استان ادامه خواهد یافت.

این مسئول برگزاری پرسش و پاسخ و نیز شبکه سازی را بخشی از برنامه های این همایش عنوان کرد و ادامه داد: شرکت کنندگان با میهمانان و متخصصان و کارآفرینان در این رویداد گفت وگو و بر اساس تجربه و تخصص گروه های کاری و تخصصی خود را تشکیل می دهند.

محمدزاده این رویداد را فرصت خوبی برای استفاده از دانش و تجربیات دانست و افزود: بر اساس برنامه هر ماه با یک کارآفرین و یک سمینار آموزشی این رویداد برگزار خواهد شد.

وی در اظهار کرد: تمامی دانشمندان، اساتید، نخبگان، دانشجویان، فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و علاقمندان می توانند در این رویداد شرکت کنند.

استارتاپ یک رویداد آموزشی-تجربی (Experiential Education) شناخته شده در سراسر دنیاست که در سه روز متوالی (در انتهای هفته) برگزار می شود، در این برنامه شرکت کنندگان با انگیزه بالا شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، علاقه مندان استارت آپ، بازاریاب ها و طراحان گرافیک گرد هم می آیند تا طی 54 ساعت ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل دهند و هر گروه ایده ای را اجرا کند.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.