قزوین؛

ساخت سوله برای زائران اربعین حسینی

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات قزوین در جلسه هماهنگی ستاد مردمی اربعین حسینی گفت : امسال همچنین یک سوله با ظرفیت 600 زائر در مسیر کاروان ها ساخته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ احمدی  با اشاره به کمیته‌های مورد نظر برای راه اندازی ستاد زائر اربعین حسینی گفت : این کمیته‌ها شامل حمل و نقل، سوخت، اسکان و تغذیه، امور بهداشتی و درمانی و مشارکت‌های مردمی است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات  قزوین  گفت خیرین و نیکوکاران می توانند نذورات و کمک‌های نقدی خود را برای خدمت‌رسانی به زائران راهپیمایی عظیم اربعین حسینی(ع)، به شماره حساب ۱۰۴۰ بانک ملی واریز کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان هم گفت: استفاده از تجربیات و برنامه ریزی برای هماهنگی بیشتر باعث می شود هر ساله این حرکت حماسی منسجم تر از گذشته برگزار شود

امام جمعه قزوین با اشاره جایگاه والای اربعین در قرآن،  اربعین را نقطه حساسی دانست که در نگاه عرفانی ، قرانی و معرفتی توجه ویژه به آن شده است.

نماینده ولی فقه در استان افزود ما برای اینکه یک انسجام خوبی برای برگزاری ستاد مردمی اربعین حسینی داشته باشیم باید با یک مدیریت متمرکز کار کنیم.

رحیمی معاون سیاسی استاندار  هم با اشاره به اینکه اربعین اوج وحدت مسلمین است گفت : ما باید برای  برگزاری این حماسه با شکوه  باید تمام مقدمات سفر تا برگشت را بگونه ای برنامه ریزی کنیم تا زایران کربلای حسینی هیچگونه مشکلی نداشته باشند.

معاون سیاسی استاندر  با اشاره به اینکه هیج فردی بدون داشتن پاسپورت و ویزا نمی توانداز مرز های کشور خارج شود از زایرانی که قصد دارند اربعین را در کربلای معلی باشند خواست تا مدارک خود را هرچه زودتر تهیه و وبه روز های اخر نیندازند.


انتهای پیام/ی



 

 

 
برچسب ها: ساخت ، سوله ، قزوین ، اربعین ، حسینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.