فقیهه سلطانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

صحبت‌های من را در شبکه‌های اجتماعی وارونه جلوه دادند

سازمان سینمایی به وضعیت هنرمندان رسیدگی کند.

فقیهه سلطانی بازیگران سینما و تلویزیون، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد حواشی اخیر در سینما به دلیل کشف حجاب دو بازیگر زن گفت: در هیاهوی اخیر، به کلی صحبت‌های من را در شبکه‌های اجتماعی وارونه جلوه دادند و گفتند که من، از آن‌ها حمایت کردم. در حالی که به هیچ وجه این طور نبوده است. عده‌ای که به صورت نادرست وارد سینمای کشور می‌شوند و با وعده‌های ناصحیح و خلاف عرف و شرع به این هنر ملحق می‌شوند، عاقبتی غیر از این برای آن‌ها قابل تصور نیست.

بازیگر فیلم «نغمه» در مورد وضعیت سینمای ایران گفت: با کمال تأسف باید گفت خانه سینما در سر و سامان دادن به وضعیت بازیگران، هیچ کاری انجام نداده است که نتیجه‌اش اقدام این بازیگران در کشف حجاب است.
 
وی در ادامه تصریح کرد: اشکال سینمای ایران، نداشتن قدرت قانونی است و علاوه بر این، مجموعه سینما، هیچ گوش شنوایی در برابر پیشنهاد‌های دلسوزان این حرفه ندارد. در حقیقت خانه سینما برای هنرمندان هیچ برنامه‌ خاصی ندارد.

سلطانی ادامه داد: باید قانونی در بین سینماگران نوشته شود و حتی یک پیش‌نویس به مجلس شورای اسلامی فرستاده شود تا در صحن علنی، آن را بخوانند و به تصویب نمایندگان برسد تا خانه سینما، به قدرت برسد و از هنرمندان حمایت کند.

بازیگر فیلم «صورتی» در ادامه در مورد کم‌کاری خود در سینما بیان کرد: علت کم‌کاری‌ام در سینما، وجود آدم‌هایی هستند که بدون تخصص و حرفه وارد این کار شده‌اند و جریان کل سینمای ایران را تحت تأثیر خود قرار می‌دهند.

گفتنی است؛ فقیهه سلطانی، این روز‌ها در حال کار در یک مستند، مربوط به شهر‌های دیدنی ایران است. این بازیگر جوان، اولین بار در سینما با فیلم «معجزه خنده» یدالله صمدی دیده شد و از آخرین کار‌های وی در سینما، می‌توان به «صورتی» ساخته فریدون جیرانی اشاره کرد. وی فارغ‌التحصیل رشته ادبیات نمایشی است و در حوزه عکاسی نیز فعالیت دارد.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار