قنبرپور: مسئولان باید پاسخگوی اشتباهات داوری باشند

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت : مسئولان باید پاسخگوی اشتباهات داوری باشند چرا که پرسپولیس یک تیم مشخص نیست و سی میلیون هوادار دارد.

قنبرپور: مسئولان باید پاسخگوی اشتباهات داوری باشند
مصطفی قنبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود به هرحال مدیریت تیم پیگیر شکایت از جهانبازی داور مسابقات است تا از حق باشگاه دفاع کند.

قنبرپور درباره اینکه گفته می‌شود پرسپولیس از لیگ کناره‌گیری می‌کند ، بیان کرد: مدیریت و اعضای هیات مدیره در این مورد تصمیم می‌گیرند به هرحال تیم ما خوب بازی می کند اما با اشتباه تاثیرگذار داور نتیجه را به حریف واگذار می‌کند . همچنین با یک معذرت‌خواهی و محرومیت دردی از تیم ما دوا نمی شود.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شایعه کم کاری برخی از بازیکنان بیان کرد : این موضوع صحت ندارد چرا که همه بازیکنان ما با غیرت و با تمام توانشان بازی می کنند. مربیان و بازیکنان پرسپولیس جایگاهشان را می‌دانند و براساس آن تلاش می‌کنند.

وی درمورد اینکه برانکو تدبیری برای گل‌زنی مهاجمان تیم در نظر دارد یا نه ، تصریح کرد به طور حتم سرمربی تیم بیشتر کار می‌کند تا در امر گل‌زنی موفق باشند. همچنین اگر مهاجمان تیم تمرکز بیشتری داشته باشند آن وقت موقعیت‌های گل‌زنی را به راحتی از دست نمی‌دهند.

قنبرپور در ادامه عنوان کرد : به هر حال با صلاحدید برانکو چند بازیکن برای تیم با توانایی بیشتری در زمین مسابقات حاضر شود.

سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت اومانیا بیان کرد :‌خوشبختانه نه اومانیا مشکلی ندارد و توانایی حضور در تمرینات را دارد. به هرحال وی تلاش می‌کند در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرد.

تعطیلات لیگ به پیکره پرسپولیس آسیب می‌رساند 

قنبرپور درباره ارزیابی‌اش از تعطیلات لیگ بیان کرد : تعطیلات لیگ به تیم‌ها از لحاظ روحی ، روانی و جسمانی لطمه می‌زند که پرسپولیس هم از این امر مستثناء نیست . تعطیلات باعث می‌شود به پیکره باشگاه آسیب وارد شود.

به نظرم مسابقات لیگ باید دو ، سه روز مانده به بازی‌های تیم ملی تعطیل می‌شد تا آسیبی به تیم‌ها وارد نشود.

وی در ادامه عنوان کرد : تعطیلات لیگ روند تیمی پرسپولیس را به هم می‌زند.
تعطیلات برای تیم‌هایی که مشکلات مالی دارند مفید است اما برای تیمی مثل پرسپولیس خوب نیست .

وی در پایان خاطرنشان کرد :‌تمرینات تیم از روز دوشنبه در زمین هما شروع می‌شود تا برای ادامه بازی‌ها آماده شویم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/     
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار